یک عضو حزب موتلفه:

علاوه بر نیروی انسانی جوان نیاز به تفکر و ایده جوان داریم/ جوانان آموزش دیده و آماده به کار هستند

۱۴۰۰/۰۱/۰۵ - ۱۲:۲۳:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۶۰۶۱
علاوه بر نیروی انسانی جوان نیاز به تفکر و ایده جوان داریم/ جوانان آموزش دیده و آماده به کار هستند
یک عضو حزب موتلفه گفت: میدان دادن به جوانان به معنی در راس بودن آنها نیست، جوانان در سالیان گذشته در کنار مدیران ارشد با همراهی و همکاری آنها تا به حال آموزش دیده و آماده به کار هستند.

تهرانی، عضو حزب موتلفه، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص آمادگی جوانان برای حضور در عرصه مدیریتی کشور در قرن جدید اظهار کرد: تعریف جوان از نظر سنی 18 تا 35 است. هر سال در ایران همایش مدیران جوان برگزار و مدیران جوان انتخاب می شوند. مدیران نظام جمهوری اسلامی تا حدودی در سالیان گذشته نیز به تربیت نسل آینده اقدام کرده اند و کسی منکر این تربیت نیست. اگر میانگین سنی دولت های دوازده گانه را ببینید رو به افزایش بوده اما  یکی از لازمه‌های پویایی و چابکی دولت‌ها جوان‌ گرایی است. الحمدالله در مجلس یازدهم این آینده نگری و تربیت مدیران اتفاق افتاده است. میدان دادن به جوانان به معنی در راس بودن آنها نیست، جوانان در سالیان گذشته در کنار مدیران ارشد با همراهی و همکاری آنها تا به حال آموزش دیده و آماده به کار هستند.

او در پاسخ به این سوال که برای تحقق گام دوم در قرن جدید باید چه کرد، گفت: بیانیه گام دوم در بهمن ماه 1397 فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی را رقم زد و تحقق آن در قرن جدید تنها با مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل آن است. ما علاوه بر نیروی انسانی جوان نیاز به تفکر و ایده جوان داریم.

تهرانی در بخش بعدی از سخنان خود در خصوص تعریف گفتمان های جدید در احزاب و گروه ها توسط جوانان تصریح کرد: تا جایی که بنده اطلاع دارم، در همه احزاب کشور جوانان در حال کار، اموزش و  همراهی بزرگان سیاسی کشور هستند. در حزب موتلفه و در شورای مرکزی حزب جوانان حضور دارند. در همه ارکان حزب در حال آموزش جوانان برای مسئولیت پذیری در حزب و مدیریت کشور هستیم.

او با بیان اینکه جوانان باید مسئولیت پذیر باشند، گفت: جوانان با توجه به روحیه های خود در تعامل با یکدیگرند مخصوصا جوانان احزاب. هدف احزاب در جمهوری اسلامی تعالی و پیشرفت نظام است. از دیدگاه بنده با توجه به تعاملی که با مسوولین جوانان احزاب دارم مخالفتی در ارتباط بودن با یکدیگر نمی بینم و همچنین این همگرایی و تعامل را ظرفیتی مفید و قابل اعتماد برای نظام جمهوری اسلامی می بینم.  7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز