عماد هاشمی خبر داد؛

رونمایی از کتاب جدید خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۶۹۶۰۳
رونمایی از کتاب جدید خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی
تازه ترین جلد خاطرات روزنوشت آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان «در جستجوی مصلحت» که مربوط به وقایع سال 1377 است منتشر می شود.

به گزارش برنا، عماد هاشمی، مدیرعامل دفتر نشر معارف انقلاب، با اعلام این خبر گفت: خاطرات سال 1377 آیت الله بزودی رونمایی می شود.

عمادهاشمی گفت: این کتاب حاوی روایتی متفاوت و بعضا بازگو نشده از پشت پرده برخی اتفاقات به وقوع پیوسته در سال 1377 است که از جمله آنها می توان به قتل های زنجیره ای، دادگاه آقای کرباسچی شهردار تهران، برکناری وزیر کشور، مساله حصر آیت الله منتظری، حمله به وزیر ارشاد و وزیر کشور در مراسم تشییع شهدا و تلاش های پیدا و پنهان برای مذاکره با آمریکا و رویدادهای دیگر اشاره کرد.

وی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای سال 1360 تا یک روز پیش از رحلت، خاطرات روزانه خود را ثبت کرده است خاطر نشان کرد: تاکنون خاطرات هفده سال انتشار یافته است و امسال هجدهمین جلد از این خاطرات منتشر می گردد.

کتاب هاشمی رفسنجانی کارنامه  و خاطرات 1377، در 840 صفحه در قطع وزیری و با استفاده از ده ها عکس و سند تاریخی که بعضی از این اسناد برای نخستین بار انتشار می یابد منتشر شده است.

Jeld77-1-1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز