نامزد انتخابات ریاست جمهوری:

کمتر از ۶ ماه همه مردم را واکسینه خواهم کرد

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۱:۴۰
کد خبر: ۱۱۷۹۳۳۰
کمتر از ۶ ماه همه مردم را واکسینه خواهم کرد
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولتی تشکیل می دهم که کمتر از 6 ماه همه ملت را واکسیناسیون کنیم.

به گزارش برنا، محسن رضایی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری، در جمع خبرنگاران گفت: اقتصاد نه پادگان است نه دادگاه اما محل فلسفه بافی هم نیست. اقتصاد یک علم است، نه علم به اقتصاد دارند نه از علم استفاده می کنند و نه به هشدار آنها اهمیت می دهند. سال 92 گفتم این کلیدهای بی خاصیت هیچ دری را باز نمی کند اما پول را از ارزش می اندازد.

او ادامه داد: دولت نباید در پستوهای پاستور بنشیند و مردم را در کرونا رها کند. اگر دولتمردان بخواهند خودشان را حفظ کنند و ملت را در آستانه بیماری قرار دهند، ماه ها طول می کشد بر این بیماری غلبه کنیم. دولتی تشکیل می دهم که کمتر از 6 ماه همه ملت را واکسیناسیون کنیم.

رضایی تصریح کرد: به اوضاع آشفته بورس آرامش را باز می گردانم. جلوی روندها و شیب های منفی در کشور را می گیرم. معیشت برای ما اولین دغدغه است و در کنار آن جایگاه ایران در منطقه را حفظ خواهیم کرد و صلح و برابری و امنیت را در منطقه تثبیت خواهیم کرد.

رضایی درخصوص برنامه خود در سیاست خارجی گفت: ما به توازن می اندیشیم یعنی نه شرقی نه غربی چون افتادن به دام هرکدام از آنها برای ما خطرناک است. به دنبال کشوری هستیم که به دنبال منفعت ایران باشد. کسانی اینجا آمدند که مسبب بدبختی های کشور بودند یک عده زدند زیر گریه یک عده گفتند نه چکش نه کلید. خوب شماها کجا بودید؟ شما عامل بدبختی ملت ایران بودید و اگر در دولت و مجلس به درستی کار می کردید، به این مشکلات گرفتار نمی شدیم.

محسن رضایی در پاسخ به این سوال که آیا با حضور آقای رییسی در انتخابات به نفع ایشان کنار می کشید، گفت: جبهه انقلاب با قدرت وارد شده و با قدرت ادامه می دهد، رای مردم مهم و تعیین کننده است که چه کسی رییس جمهور می شود. این بار  مثل گذشته پرده پوشی نمی‌کنم، همه چیز را صادقانه به مردم می گویم و از مردم تقاضا می کنم با شور در انتخابات حضور پیدا کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز