محسن رضایی:

چادر مشکی در اختیار عده ای خاص است/ آقازاده ها همه جا هستند/ جنگ زرگری ایجاد می‌کنند تا مشکلات دیده نشود

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۵:۲۷
کد خبر: ۱۱۹۱۶۸۴
چادر مشکی در اختیار عده ای خاص است/ آقازاده ها همه جا هستند/ جنگ زرگری ایجاد می‌کنند تا مشکلات دیده نشود
محسن رضایی گفت: چادر مشکی در اختیار عده ای خاص است، آقازاده ها همه جا هستند.عده ای از حجاب و فیلترینگ و حضور ایران در سوریه می گویند و در موضوعات مختلف جنگ زرگری می سازند.

به گزارش برنا، محسن رضایی در آخرین نوبت از مناظرات گفت: هفت دقیقه ای که دوستان صدا و سیما تهیه کردند را قبول دارم اما دغدغه های مردم بیش از اینهاست.۵۰ سال است که گرانی و بیکاری و کاهش ارزش پول ملی داریم و رشد اقتصادی کشور معیوب است.

وی افزود: در همین مدت می بینیم ایران اقتدار از دست رفته خود را بعد از ۳۰۰ سال به دست آورده، وقتی مردم این دو موضوع را می بینند احساس می کنند جایی از کار گیر است.رهبر می گویند راه حل ها مشخص است چرا نمی بینید؟

رضایی ادامه داد: چادر مشکی در اختیار عده ای خاص است، آقازاده ها همه جا هستند.عده ای از حجاب و فیلترینگ و حضور ایران در سوریه می گویند و در موضوعات مختلف جنگ زرگری می سازند، رهبری پایان می دهد اما باز تکرار می شود.

وی تصریح کرد: تاخت و تازها اجازه نمی دهد دولت ها تمرکزی روی اقتصاد و گرانی داشته باشند.قرار است رییس جمهور بعدی هم مثل قبل باشد؟نیاز به دو جراحی بزرگ داریم که اولین آن اصلاح از درون قدرت است.دومین موضوع معماری نوین اقتصاد ایران است.

رضایی اضافه کرد: وقتی زمین اقتصاد زمین گرمی باشد که هرچه برف میبارد بخار می شود همه خنثی می شود.برنامه دولت من به کار گیری همه ظرفیت ها اعم از اهل تسنن، زنان ، اقوام و.. است تا دولتی قوی و پاسخگو تشکیل بدهیم.

وی افزود: وضعیت نهادهای درون قدرت تا دولت و رابطه سه قوه با هم که معمولا در نزاع مردم را فراموش می کنند برای همه این موضوعات برنامه داریم.یارانه ۴۵۰ هزار تومانی را خواهم پرداخت، اگر دزدی نکرده اید نگران پرداخت این یارانه نباشید.به زنان خانه دار حقوق پرداخت می کنیم.

رضایی گفت: برای تک تک استان ها برنامه ریزی کرده ایم تا در سطح اقتصاد ملی، استان و زندگی معماری کنیم تا بتوانیم مشکلات را در بسته ای اساسی حل و فصل کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز