موافقت مجلس با تقاضای استعفای قاضی‌زاده‌هاشمی

۱۴۰۰/۰۶/۲۱ - ۰۸:۲۸:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۲۱۹۰
موافقت مجلس با تقاضای استعفای قاضی‌زاده‌هاشمی
نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با 218 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 253 نماینده حاضر در جلسه، با تقاضای استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی از نمایندگی مشهد و کلات و تصدی پست معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران موافقت کردند.

 به گزارش برنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، 21 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی با 218 رأی موافق، 22 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع از مجموع 253 نماینده حاضر در جلسه، با تقاضای استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی از نمایندگی مشهد و کلات و تصدی پست معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران موافقت کردند.

متن استعفای امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:

فرصت خدمت به خانواده بزرگ ایثار و شهادت و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی را در قالب معاونت رئیس جمهور و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران فراهم آورده است، اینجانب سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم شریف مشهد مقدس و کلات نادری که افتخار 4 دوره نمایندگی آن عزیزان را داشته ام تقاضای استعفا از سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی مطابق مواد 90 و 91 آئین نامه داخلی را دارم. امید دارم نمایندگان محترم که همگی از خانواده بزرگ ایثار و شهادت هستند با پذیرش استعفای اینجانب فرصت نوکری به شهدا و بازماندگان شهادت را برایم فراهم آورند.

با احترام

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی

نظر شما