یک فعال سیاسی اصولگرا:

عمدتا مشکل ما در حوزه بوروکراسی است/ سفرهای استانی فارغ از تشریفات به مردم احساس آرامش می‌دهد

۱۴۰۰/۰۷/۱۰ - ۱۱:۰۹:۵۶
کد خبر: ۱۲۴۰۸۶۳
عمدتا مشکل ما در حوزه بوروکراسی است/ سفرهای استانی فارغ از تشریفات به مردم احساس آرامش می‌دهد
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: حضور رئیس‌جمهور در سفرهای استانی اگر فارغ از آن تشریفات ارتباطی که در سفرهای مسئولین برقرار می شود، باشد قطعا مردم احساس آرامش بهتری خواهند کرد و می‌توانند مشکلات خود را از نزدیک در میان بگذارند.

«حسین کنعانی‌مقدم»، فعال سیاسی اصولگرا، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص اهمیت سفرهای استانی رئیس‌جمهور اظهار کرد: یکی از توصیه‌های رهبری به دولت سیزدهم این بود که دولت مردمی و انقلابی باشید، با مردم و در بین مردم باشید و مشکلات آنها را حل کنید که لازمه آن ارتباط مستقیم رئیس جمهور با مردم، آشنا شدن با مشکلات آنها و حل مشکلات در محل با مسئولان استانی و کوتاه کردن سیستم بوروکراسی در تصمیم گیری‌هاست.

او افزود: عمدتا مشکل ما در رابطه با پروژه‌های بزرگ و عمرانی سیستم بوروکراسی است. این سفر‌ها می‌تواند به حل مشکلات در همان جلسات استانی و تخصیص اعتبارات کمک کند. رهبری توصیه تاکید داشتند که اعتماد عمومی که سرمایه اجتماعی است خدشه‌دار شده و باید این اعتماد عمومی بازگردد بنابراین این سفرها می‌تواند در مسیر احیای این اعتماد باشد. دغدغه مسئولین حل مشکلات مردم است نه مسائل جناحی، سیاسی و دنبال قدرت بودن. بنابراین این سفرها می‌تواند اثر داشته باشد به شرط اینکه برنامه‌ریزی های لازم در این سفرها انجام شده باشد و پرونده‌هایی که باید در آنجا مطرح شود از قبل کارشناسی شود و تصمیمات به مرحله نهایی رسیده باشد که خدای ناکرده تصمیمات غیر معقول گرفته نشود که خودش ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند.

او افزود: حضور رئیس جمهور در سفرهای استانی اگر فارغ از آن تشریفات ارتباطی که در سفرهای مسئولین برقرار می شود، باشد قطعا مردم احساس آرامش بهتری خواهند کرد و می‌توانند مشکلات خود را از نزدیک در میان بگذارند.

انتهای پیام/ 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز