وزیر راه و شهرسازی در فراکسیون امید مجلس حضور یافت

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۱:۱۳
کد خبر: ۸۴۶۱۳۲
وزیر راه و شهرسازی در فراکسیون امید مجلس حضور یافت
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر راه از اقدامات این وزارتخانه در مناطق سیل زده گفت: زمین های مناطق سیل زده جهت احداث منازل مسکونی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

به گزارش گروه سیاسی برنا، فاطمه سعیدی در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه امروز فراکسیون امید با وزیر راه و شهرسازی گفت: فراکسیون امید از وزیر راه در مورد عملکرد این وزارت خانه در استان های سیل زده گزارش کار خواست که وزیر در جلسه امروز حضور یافت و گزارشی از اقدامات انجام شده در مناطق سیل زده به اعضا فراکسیون ارائه داد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدا محمد بیرانوند از استان لرستان، علی ساری از استان خوزستان، محمد اکبری از استان فارس و نورمحمد تربتی نژاد از استان گلستان ضمن تشکر از اقدامات وزارت راه در این مدت، درخواست ها و تقاضاهای خود برای بازسازی و بهسازی جاده ها و منازل آسیب دیده را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: وزیر راه نیز در این جلسه تاکید کرد که تمامی راه های ارتباطی در استان های سیل زده به جز یک راه در استان لرستان باز است و تمامی تلاش ها برای کمک به سیل زده ها انجام شده است، زمین ها در اختیار بنیاد مسکن قرار گرفته است که کار ساخت و ساز منازل را آغاز کنند.

سعیدی خاطر نشان کرد: طبق گفته آقای اسلامی بازسازی جاده ها کماکان ادامه دارد و زیر ساخت های جاده های که از بین رفته اند در حال ترمیم است و همچنین فرودگاه ها و راه آهن های آسیب دیده اند نیز در حال ترمیم و بازسازی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز