استاندار:

سیستان و بلوچستان استان برتر در امر اقامه نماز است

۱۳۹۹/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۴:۲۹
کد خبر: ۱۱۲۰۲۷۹
سیستان و بلوچستان استان برتر در امر اقامه نماز است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان در سالجاری با ایجاد بسیاری از زیرساخت‌ها و اقدامات به عنوان استان برتر در امر اقامه نماز شناخته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ،  احمدعلی موهبتی در نشست پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد ضمن تقدیر از فعالان این حوزه اظهارداشت: اقدامات خوبی  از جانب دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و مهم‌تر از همه ستاد اقامه نماز در سیستان و بلوچستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه دولت باید زیر ساخت‌هایی را در این حوزه فراهم کند گفت، نقش آفرینی مردم در این زمینه بسیار اهمیت دارد که در استان به آن توجه شده است.

مدیرستاد اقامه نماز سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در این استان پارسال افزون‌بر ۳۰ هزار نفر از افراد موثر در امر اقامه نماز آموزش دیدند که هدف از برگزاری این آموزش‌ها ایجاد زمینه‌ای برای توانمندسازی استان است.

محمد سنجرانی افزود: گروه‌های اندیشه ورز برای برطرف کردن مشکلات این حوزه در مدارس تشکیل و ۸۱ دستگاه اجرایی با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در این امر همکاری کردند.

وی بیان کرد: همچنین توسعه و تجهیز نمازخانه‌های بین راهی در سیستان و بلوچستان به دستور شورای‌عالی اقامه نماز فعال شد و در بحث نمازخانه‌ها کمترین مشکل را در استان داریم.

همچنین طراح وب سایت اقامه نماز در سیستان و بلوچستان در این نشست گفت: سه موضوع همیشگی بودن جایگاه نماز، پررنگ شدن فناوری و بحث پاندمی کرونا باعث شد به طراحی این سایت اقدام کنیم.

رضا شاهمرادی با بیان اینکه ششمین اجلاس اقامه نماز را به صورت مجازی برگزار شده است افزود: سه غرفه نمایشگاه مجازی با عنوان نماز و مدرسه، نماز و خانواده، نماز و مسجد برگزار که با تکنیک ۳۶۰ درجه یا سه بعدی سازی راه اندازی شده بود.

وی خاطر نشان کرد: با قراردادن آموزش‌ها و آزمون‌های مجازی در این سایت می‌توانیم در آموزش مجازی هم از آن استفاده کنیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز