آغاز دور جدید مسابقات قویترین مردان ایران در سیستان و بلوچستان

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۰۹:۵۵:۰۲
کد خبر: ۱۱۳۸۰۹۸
آغاز دور جدید مسابقات قویترین مردان ایران در سیستان و بلوچستان
پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان کشور از فردا به میزبانی استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ، پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان کشور (گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) در وزن 105+ کیلوگرم، از فردا چهارشنبه (29 بهمن ماه) به میزبانی شهرستان ایرانشهر، استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

هر استان می‌تواند یک تیم 5 نفره به این رقابت ها اعزام کند. ثبت نام از ورزشکاران با ارائه تست  PCR یا اسکن ریه 24 ساعت قبل از مسابقه و معرفی نامه از هیات استان مربوطه روز چهارشنه 29 بهمن ماه انجام می شود.

 در مرحله مقدماتی امتیاز هر آیتم به تعداد نفرات شرکت کننده بستگی دارد و بعد از انجام مرحله مقدماتی 10 نفر به فینال راه پیدا می کنند.  نفر اول این رقابت ها 12 میلیون تومان، نفر دوم 8 میلیون تومان و نفر سوم 5 میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می کنند. همچنین به نفرات چهارم تا دهم نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

ورزشکاران در مرحله مقدماتی در آیتم های حمل الوار ، دوگانه حمل گونی با جسم و اجرای حرکت کنده، لیفت گاری، دوگانه کشیدن سورتمه و غلت لاستیک با یکدیگر رقابت خواهند کرد و پس از آن در مرحله فینال در آیتم های تعادلی رکوردی، گوی رکوردی، سه گانه دمبل- اکسل- کنده، حمل گاری فشاری روی دسته و پلکان قدرت به مصاف حریفان خود می روند.

در نهایت روز یکم اسفند ماه، این مسابقات با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز