اجرای طرح ضربتی برخورد با "خودروهای شوتی" در سیستان و بلوچستان/ ۲۰ ‌قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۱۴:۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۱۹۳۷۲۳
اجرای طرح ضربتی برخورد با خودروهای شوتی در سیستان و بلوچستان/ ۲۰ ‌قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح منطقه‌ای مقابله با قاچاق کالا وارز با اولویت برخورد با "خودروهای شوتی" و کشف بیش ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در این طرح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا در سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها" به عنوان یکی از سرفصل‌های مهم مأموریتی در برنامه‌ریزی‌های عملیاتی پلیس سیستان و بلوچستان، با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این زمینه با هماهنگی انجام شده در مجموعه انتظامی استان، طرح مبارزه با قاچاق کالا با اولویت برخورد با "خودروهای شوتی" به مدت سه روز در سطح استان اجرا و در این طرح تعداد 20 نفر قاچاقچی کالا و ارز شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در اجرای این طرح کالاهای زیادی شامل البسه، ماینر، فرآورده‌های نفتی، کالاهای اساسی و اولیه مردم، کالاهای دخانی، لوازم خانگی و ... کشف شد که کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را  11 میلیارد ریال  برآورد کردند.

سردار طاهری  با تاکید بر قاطعیت پلیس در تداوم اجرای طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا، خاطرنشان کرد: در اجرای هرچه بهتر طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا، ضمن تقدیر از آحاد جامعه در همکاری با پلیس از مردم می‌خواهیم در صورت مشاهده و آگاهی از هرگونه جرائم اقتصادی و قاچاق کالا و ارز، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز