۶۵ کیلومتر از معابر حاشیه شهر زاهدان آسفالت شد

۱۴۰۲/۰۳/۱۰ - ۰۸:۲۶:۵۴
کد خبر: ۱۴۸۰۱۶۸
۶۵ کیلومتر از معابر حاشیه شهر زاهدان آسفالت شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۶۵ کیلومتر از معابر خیابان‌های حاشیه شهر زاهدان از سال ۹۸ تاکنون تعریض، لایروبی، تسطیح زیرسازی و نهایتا آسفالت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،مصطفی بیک مداح اظهارداشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان از سال ۹۸ تا کنون در ۹ منطقه شامل ۶ محله و سه روستای حاشیه شهر زاهدان فعالیت عمرانی داشته است.

 

وی بیان کرد: تا کنون ۵۹ هزار مترمربع از آسفالت قدیمی و آسیب دیده و ۶۳ هزار متر مکعب نخاله ساختمانی و عمرانی در این مناطق زاهدان جمع آوری شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: ساکنان این مناطق و حافظه شهری زاهدان به یاد دارد که مسیل سیستان و مسیل ابوذر از نقاط به شدت آلوده و غیر قابل تردد زاهدان بودند و امکان حضور و زندگی در این مناطق بدون ماسک برای افراد غیر بومی عملا غیر ممکن بود که این معظل بزرگ برطرف شد و نمای شهری این مناطق با احداث کانال بتنی تعریض خیابان، آسفالت جدولگذاری ها و پیاده روسازی هایی که صورت گرفته شان و کرامت انسانی را به ساکنین این مناطق بازگردانده است.

وی بیان کرد: همچنین تا کنون نیمی از رقم اعتبار موافقت شده در طرح ساماندهی زاهدان به بنیاد مسکن تخصیص یافته و تخصیص باقی‌مانده اعتبار به تکمیل و توسعه فعالیت‌های عمرانی در حاشیه شهر و آینده این کلان شهر استان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز