مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس معرفی شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۲۸:۱۴
کد خبر: ۷۴۴۵۱۰
مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس معرفی شد
علی عسکر نجفی سکان هدایت آموزش و پرورش فارس را در دست گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، عبدالرسول عمادی معاون وزیر و رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش فارس، گفت: مدیر کل جدید یکی از فرزندان این استان است که سوابق برجسته‌ای در آموزش و پرورش دارد.
وی، نجفی را فردی صاحب اندیشه و دور اندیش خواند و ابراز امیدواری کرد مدیر کل آموزش و پرورش فارس از همه ظرفیت‌های استان از جمله نیروی انسانی و نمایندگان فارس بهره گیرد.
عمادی در ادامه، افزود: نتایج آزمون مدارس دولتی پایه هفتم در حال استخراج است و نیمه اول شهریور به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
وی بیان کرد: وزارت خانه و شورای عالی در حال تدوین امتحانات نهایی هستند تا سرفصل‌های امتحانات را تا مهر امسال قطعی و ابلاغ کنند.
عمادی اظهار کرد: ارسال سوالات به صورت الکترونیکی و اجرای تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی برای خرداد ۹۸ از مهمترین اقداماتی است که در زمینه برگزاری امتحانات نهایی اعمال خواهد شد.
وی ادامه داد: اجرای این برنامه‌ها سبب بالارفتن دقت، سرعت و امنیت بیشتر در نتایج امتحانات خواهد شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: برای کنکور سال آینده، ۳۰ درصد سوابق قطعی تحصیلی درنظر گرفته شده است.
علی عسکر نجفی  مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم گفت: با نظرات و آرای مختلف موجود در آموزش و پرورش فارس همخوانی خواهم داشت و تلاش من رفع مشکلات این مجموعه است.
وی اظهار کرد: فارس یک ایران کوچک است و اهمیت آموزش و پرورش فارس بر هیچکس پوشیده نیست.
نجفی ادامه داد: اهمیت این مسئولیت را درک می‌کنم و به اهمیت کار‌های پیش رو واقف هستم.
مدیرکل جدید آموزش و پرورش فارس یادآور شد: با نظرات و آرای مختلف فرهنگیان همراهی خواهم کرد و از مشکلات معلمان و کارکنان آموزش و پرورش اطلاع دارم.
نجفی یادآور شد: امروز آموزش و پرورش عشایر از ادارات برتر کشور استان است، زیرا مدیران جوان مشغول به کار هستند و باید به بانوان اعتماد کنیم.
گفتنی است در این آیین، عبدالرسول عمادی، معاون وزیر به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش حکم مدیر کلی علی عسکر نجفی را به وی ابلاغ کرد.
نجفی متولد ۱۳۴۵، اهل فیروزآباد و دارای مدرک دکتری تاریخ از دانشگاه آزاد نجف‌آباد است و رئیس پیشین آموزش و پرورش عشایر فارس بود.
در این مراسم همچنین از خدمات چندین ساله حمید رضا آذری به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش فارس و عبدالرسول احمدی، سرپرست این اداره کل در طی ۵ ماه اخیر تقدیر شد.
مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش فارس امروز با حضور مسئولان استانی، روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس و جمعی از فرهنگیان استان در تالار سعدی باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار شد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز