در پرس تی وی ببینید؛

افزایش تولید داروهای تقلبی در دوران کرونا

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۵۰۹۲
افزایش تولید داروهای تقلبی در دوران کرونا
افزایش تولید داروهای تقلبی در دوران همه گیری ویروس کرونا عنوان موضوع برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide) در شبکه پرس تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با نگاهی به هشدارهای سازمان جهانی بهداشت درخصوص افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف داروهای تقلبی در دوران کرونا به بررسی فروش این داروها در کشورهای در حال توسعه و همچنین اعلام وزارت بهداشت و درمان آمریکا به کادر درمانی بیمارستان ها برای استفاده از دو داروی ضد مالاریا یعنی کلروکین و هیدورکسیکلروکین برای مقابله با ویروس کرونا و عدم تایید این مساله از سوی محققان و خطرات ناشی از مصرف آنها می پردازد.

این برنامه در ادامه با اشاره به تبعات استفاده از ماسک های غیربهداشتی و تقلبی و داروهای تاییدنشده برای ویروس کرونا بر سلامت مردم جهان، آمار مرگ و میر ناشی از داروهای تجویزی در آمریکا که حدود 200 هزار نفر در سال است را مورد بحث و گفت و گو قرار خواهد داد.

در این برنامه همچنین ضمن واکاوی بحران مصرف داروهای تقلبی در قاره آفریقا و خطری که سلامت مردم این قاره را تهدید می کند، منشا تولید داروهای تقلبی و علل عدم مبارزه برای توقف تولید این محصولات خطرآفرین را مورد نقد و تبادل نظر قرار می دهد.

«شکاف اقتصادی» ساعت 01:00 بامداد جمعه 2 خرداد از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز