مروری بر بزرگ ترین اقتصاد جنوب شرقی آسیا

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۲۳:۰۸:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۶۱۳۸
مروری بر بزرگ ترین اقتصاد جنوب شرقی آسیا
​وضعیت اقتصاد کشور اندونزی به عنوان بزرگ ترین اقتصاد کشورهای جنوب شرقی آسیا در برنامه این هفته «شکاف اقتصادی» (Economic Divide)در شبکه پرس تی وی بررسی می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این برنامه با اشاره به اقتصاد نوظهور اندونزی در جهان، چالش هایی که اقتصاد این کشور به عنوان یکی از کشورهای صنعتی شده و جدید و از اعضای گروه جی 20 با آن مواجه است مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

این برنامه همچنین با نگاهی به جایگاه اندونزی در میان کشورهای جهان از لحاظ شرایط اقتصادی به تبادل نظر درخصوص اقتصاد اینترنتی آن که طبق برآوردها در سال 2019 برابر با 40 میلیارد دلار بوده است پرداخته و وضعیت بیکاری در اندونزی و تاثیر رشد اقتصادی این کشور بر کاهش میزان بیکاری، اقتصاد اسلامی در اندونزی و سرمایه گذاری های این کشور در زمینه هایی همچون گردشگری، مد، لوازم آرایشی و غذای حلال و تاثیر تغییرات آب و هوایی بر اقتصاد اندونزی را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

«شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی کاوه تقوایی ساعت 01:00 بامداد جمعه 21 شهریور از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 00:03 بامداد، یکشنبه ساعت 08:00 و 19:00 و دوشنبه ساعت 11:00 روی آنتن خواهد رفت.

[2:24 PM, 9/9/2020] Fzareei: 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز