محمودرضا تخشید:

امیدوارم «احضار» سریال موفقی باشد/سریال های ماورایی با ماه رمضان همخوانی دارد

۱۴۰۰/۰۱/۲۵ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۶۳۴۹۸
امیدوارم «احضار» سریال موفقی باشد/سریال های ماورایی با ماه رمضان همخوانی دارد
محمودرضا تخشید پیش از اینکه یک تهیه کننده نامدار برای تلویزیون محسوب شود جز مدیران موفق تلویزیون به خصوص در عرصه نمایش است که در دوران مدیریتش همچون مهدی فرجی کارنامه ای وزین را در سبقه اش یدک می کشد همکاری او با علیرضا افخمی می توان اتفاقی مبارک دانست چرا که همگان بر توانمندی های علیرضا افخمی در ساخت سریال های ماورایی ویژه ماه رمضان اذعان دارند و حالا قرار است بعد از آثاری چون« او یک فرشته بود» و «پنج کیلومتر تا بهشت» تجربه متفاوتی را از افخمی این بار در کنار محمودرضا تخشید در ماه رمضان 1400 به تماشا بنشینیم تخشید با ما از سریال جدیدش می گوید.

محمودرضا تخشید تهیه کننده در خصوص داستان و ساختار سریال رمضانی «احضار» به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: سریال ماورایی است و بیشتر به موضوعات جذاب می پردازد و انشالله که یک اثر مفید و موثر برای رفع مشکلات جامعه باشد.

او در این خصوص که چقدر سریال «احضار» را برای ماه مبارک رمضان مناسب می بیند بیان کرد: صرفا یکی از ویژگی های کار های ماورایی معمولا مناسب با ماه رمضان است زمانی که حرف ماورایی میان می آید یعنی اینکه عالم ماده و معنا با این ماه تناسب دارد و توجه دادن مردم به این مسیر یعنی توجه دادن مردم به سمت مسائل معنوی که با رمضان همخوانی دارد و درواقع ارتباط مستقیمی بین این نوع سریال ها و ماه رمضان وجود دارد.

تخشید در پایان و در این خصوص که با توجه به علاقه مخاطبان به شبکه خانگی چقدر معتقد است سریال بتواند موفق باشد و ماندگار شود اظهار کرد: تا کنون هر سریال ماورایی که در این ماه پخش شده اکثرا بینندگان را به سمت خود جذب کرده است مگر آنکه کار ضعیف باشد. اما من امیدوار هستم با دقت هایی که صورت گرفته است این سریال بتواند بینندگان را به سمت خود جذب کند. به نظر من در تولید سریال نباید آن قدر به ساخت سریال یا فیلم شبکه های دیگر توجه نشان دهیم و باید تلاش کنیم که اثر خودمان خوب باشد و به نظر می آید اگر تلاش ما به نتیجه رسیده باشد بتواند مخاطب را جذب کند.

نظر شما