پاسخ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی به این پرسش «ایران امروز»؛

فرصت برای کدام طرف برجام تمام است؟/ ایران یا آمریکا؟

۱۴۰۰/۰۵/۱۸ - ۱۲:۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۲۱۷۸۰۰
فرصت برای کدام طرف برجام تمام است؟/ ایران یا آمریکا؟
برنامه «ایران امروز» (Iran Today) شبکه پرس‌ تی‌وی نگاهی دارد به آخرین وضعیت ایران و آمریکا در مذاکرات احیای برجام و نظرات کارشناسان را در این رابطه جویا شده است.

به گزارش برنا؛ «ایران امروز» در برنامه این هفته خود با حضور ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس؛ حنیف غفاری، تحلیلگر و روزنامه نگار و محمد قادری، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی آخرین وضعیت مذاکرات احیای برجام و موفقیت ایران و آمریکا در این مذاکرات را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.

این برنامه همچنین به طرح این پرسش می‌پردازد که با وجود تلقین رسانه‌های معاند که اصرار دارند این گونه نشان دهند که فرصت برای ایران در حال اتمام است، آیا با پایان رسیدن و بی‌نتیجه ماندن مذاکرات، ایران با توجه به تحمل سنگین‌ترین تحریم‌ها از سوی آمریکا چیزی را از دست می‌دهد؟

لیلا فرامرزی، مجری «ایران امروز» از کارشناسان میهمان می‌پرسد که ایران برای راستی‌آزمایی تعهدات آمریکا در مذاکرات احیای برجام باید چه راهکارهایی را در دستور کار قرار دهد و چه ضمانتی برای ماندن در برجام ارائه دهد.

برنامه «ایران امروز» به تهیه‌کنندگی ساتراپ شجاعی سه‌شنبه ساعت 00:00 به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و بازپخش این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00، 12:00 و 16:00، پنج‌شنبه ساعت 07:00 و 19:00 و جمعه ساعت 16:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز