خانواده «خوشنام» در خبرگزاری برنا

۱۴۰۱/۰۲/۰۹ - ۱۰:۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۳۸۸۲
خانواده «خوشنام» در خبرگزاری برنا
عوامل سریال خوشنام که این روز ها روی آنتن شبکه یک سیماست مهمان خبرگزاری برنا شدند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  عوامل سریال «خوشنام» به خبرگزاری برنا آمدند و در خصوص این مجموعه تلویزیونی با ما به گپ و گفت نشستند.

در این نشست احمد زالی تهیه کننده سریال از روند انتخاب فیلمنامه، بازنویسی قصه، انتخاب بازیگران ، سختی های مسیر تولید و سفر گروه به مشهد مقدس برای ضبط سکانس های پایانی خبر داد.

علیرضا نجف زاده کارگردان سریال درخصوص نحوه انتخاب شخصیت های اصلی و سبکی که برای کارگردانی این مجموعه در نظر گرفته بود گفت.

 

حضور علیرضا نجف زاده در خبرگزاری برنا

فهیمه سلیمانی نویسنده سریال درباره شخصیت پردازی، دیالوگ نویسی و تعاملش با کارگردان و تهیه کننده در خصوص مسیر داستان صحبت کرد.

هومن حاجی عبداللهی از شکل گیری شخصیت شهرام و تکنیکی که برای این شخصیت خاکستری به قول خودش لات 1400 در نظر گرفته است گفت.

امیر کربلایی زاده بازیگر نقش ماشال از ویژگی های این نقش و ورودش  به داستان و لهجه نیشابوری که برای این نقش در نظر گرفته است صحبت کرد .

و نیلوفر رجایی فر بازیگر نقش پونه از ویژگی های کاراکتر پونه به خصوص ابعاد طنازانه اش مانند خنگ بودن شخصیت صحبت کرد که به زودی مشروح گفت و گوی عوامل سریال «خوشنام» از نظرتان خواهد گذشت.

انتهای پیام//

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز