اخبار ویژه جشنواره چهل‌ویکم فیلم فجر؛

چون خاله‌ام به دلیل بیماری سرطان فوت کرد توانستم نقشم را درک کنم

۱۴۰۱/۱۱/۲۸ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۳۳۷۰۲
چون خاله‌ام به دلیل بیماری سرطان فوت کرد توانستم نقشم را درک کنم
خاله من به دلیل بیماری سرطان فوت کرد. این مسئله انگیزه‌ای به من داد تا در طول فیلمبرداری بتوانم کاراکتر عیسی را درک کنم. اوایل بسیار استرس داشتم اما کم کم رفع شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا؛  امیرحسین بیات بازیگر کودک نقش اصلی فیلم«کاپیتان» گفت: من ۱۳ سال دارم و اصالتا زنجانی هستم. محل زندگی کنونی‌ام در کرج است‌. زمانی که برای این نقش تست دادم، نمی‌دانستم انتخاب خواهم شد یا نه. در فیلم «کاپیتان» نقش عیسی را بازی کردم و سختی‌های زیادی برایم داشت. در تمام دو ماه فیلمبرداری، درس‌ و مدرسه را کنار گذاشتم تا بتوانم وقت مناسب را برای نقشم بگذارم.

وی ادامه داد: خاله من به دلیل بیماری سرطان فوت کرد. این مسئله انگیزه‌ای به من داد تا در طول فیلمبرداری بتوانم کاراکتر عیسی را درک کنم. اوایل بسیار استرس داشتم اما کم کم رفع شد.

امیرحسین بیات بازیگر کودک، درباره اینکه چطور با بچه های بازیگر دیگر  فیلم آشنا شده، بیان‌ داشت: من در تست گریم کم کم با همه بچه ها آشنا شدم. بابام می پرسید که می خواهی چه کار کنیم. من فکر نمی کردیم اینقدر زیاد می شویم بعد دیدیم زیاد و زیادتر شدیم. رفته رفته با هم رفیق شدیم مثل پروانه شایان و ... سر تمرین می رفتیم شوخی ها به جا بود و من فراموش نمی کنم که به من گفتند اگر می خواهی پیشرفت کنی باید تمرکز کنی قبل از پلان تمرکز کن. منم دیگر قبل از پلان ها با کسی حرف نمی زدم و همه چیز درست شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز