رکورد بیشترین میزان فروش کتاب در دست ناشران دانشگاهی

۱۳۹۴/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۶:۳۷
کد خبر: ۲۸۵۲۳۲
رکورد بیشترین میزان فروش کتاب در دست ناشران دانشگاهی
مدیرکمیته خدمات رفاهی و هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای همکار گفت: در نمایشگاه امسال ناشران دانشگاهی بیشترین میزان فروش کتاب را داشته‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا، نیکنام حسین‌پور گفت: در نمایشگاه امسال بیشترین میزان فروش کتاب به ترتیب در اختیار ناشران دانشگاهی،‌ عمومی، بین‌الملل، کودک و نوجوان، آموزشی و سپس دیجیتال است.

وی ادامه داد:‌ در بخش عمومی 532 هزار و 737 و  در بخش دانشگاهی 379 هزار  و 631  تراکنش انجام شده است اما بر اساس شواهد و آمار بیشترین میزان فروش در اختیار بخش دانشگاهی نمایشگاه کتاب تهران امسال است.

مدیرکمیته خدمات رفاهی درباره میزان تحویل بن‌کارت‌های خرید کتاب توضیح داد: بیش از 70 درصد بن‌کارت‌های خرید کتاب به دانشجویان و طلاب تحویل داده شد. حدود 3 هزار بن‌کارت در شعب بانک صادرات باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه بن‌های خرید کتاب تنها در ایام بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران اعتبار دارند، عنوان کرد: بر اساس تصمیم‌گیری شورای برنامه‌ریزی نمایشگاه کتاب تهران وجه بن‌کارت‌های دریافت نشده و نیمی از وجه باقیمانده بن‌های در اختیار دانشجویان و طلابی را که در نمایشگاه کتاب خرج نکرده‌اند به حساب صاحبان بن‌کارت‌ها بازمی‌گردانیم. نحوه بازگرداندن وجه بن‌کارت‌ها متعاقبا از طریق رسانه‌ها و جراید اعلام می‌شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌وگو با جهان» از 16 تا 26 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) برپاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز