ایرج محمدی با اشاره به استفاده از اینفلوئنسرها در فیلم ها و سریال‌ها گفت؛

کمبود بازیگر دلیل اصلی استفاده از چهره‌های معروف فضای مجازی!

۱۳۹۸/۰۷/۱۹ - ۱۲:۰۴:۰۰
کد خبر: ۹۰۶۳۸۲
کمبود بازیگر دلیل اصلی استفاده از چهره‌های معروف فضای مجازی!
ایرج محمدی گفت: اتکاء به افراد اینفلوئنسر و افرادی که شهرت مجازی دارند بسیار غیر حرفه‌ای است و یک ریسک برای سازنده اثر محسوب می شود.

ایرج محمدی، تهیه‌کننده تلویزیون، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا در رابطه با اتفاق نوظهور استفاده از افرادی با شهرت مجازی و عدم ریسک استفاده از افراد ناشناخته گفت: اتکاء به افراد اینفلوئنسر و افراد با شهرت مجازی، غیر حرفه‌ای و ریسکی است که سازنده اثر متحمل می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون کارهایی در موقعیت پیش تولید، تولید یا قصد تولید در سینما، نمایش خانگی و سریال‌های تلویزیونی وجود دارند که متاسفانه با بحران کمبود بازیگر برای کار مواجه هستند. عدم وجود بازیگر کافی یکسری افت‌هایی را به دنبال دارد، خصوصا در بخش‌های خصوصی و حتی در سریال‌های تلویزیونی که تیم سازنده خواه ناخواه از وجود کسانی استفاده می‌کند که تربیت دوره بازیگری را ندیده‌اند.

تهیه‌کننده سریال «خانه به دوش» با اشاره به لزوم گذراندن دوره‌های بازیگری توسط بازیگران بیان داشت: بازیگر باید دوره‌های مختلف بازیگری را بگذراند. هرچند هم اکنون بازیگرانی در سینما هستند که به صورت تجربی آمدند اما همان‌ها هم در طول سال‌ها مختلف و قرار گرفتن در جریان کار، تحت آموزش کارگردان قرار گرفتند که استاد بوده و این بازیگران توانستند در اثر همجواری با این افراد مهارت کافی کسب کنند. 

وی در ادامه با اشاره به استفاده از بازیگران تئاتری در فیلم‌ها و سریال‌ها اظهار داشت: استفاده از اینفلوئنسرها باید یک زنگ هشدار برای صنعت تئاتر باشد، به این صورت که تئاتری‌ها باید در دل خودشان یک ریکاوری انجام دهند تا انتخاب بازیگران برای فیلم‌ها و سریال‌های گوناگون از میان آنها شکل گیرد.

ایرج محمدی تصریح کرد: نمی‌توان صرف اینکه در فیلم یا سریالی از افراد معروف فضای مجازی استفاده شده خرده گرفت، ما فیلم‌هایی هم داریم که از بازیگران مشهور و معروف بهره برده شده اما آنطور که باید نفروخته است. به نظر من سناریو و قصه از اصلی‌ترین عوامل موفقیت یک فیلم و سریال است.

نظر شما