«خلوتگه عارفان»، در پناه امام رضا (ع)

۱۳۹۹/۰۲/۰۷ - ۰۹:۴۴:۰۲
کد خبر: ۹۹۳۴۵۹
«خلوتگه عارفان» عنوان ویژه برنامه سحر شبکه پنج سیما است که 40 دقیقه قبل از اذان صبح پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، توحید عرب تهیه کننده و کارگردان «خلوتگه عارفان» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه پنج سیما به ارائه توضیحاتی در خصوص این برنامه پرداخته است؛ که شرح آن را در ادامه می‌خوانید.

تهیه کننده «خلوتگه عارفان» درباره ساختار این برنامه گفت: برنامه سحرگاهی امسال با اجرای صابر خراسانی با یک ساختار جدید تولید و پخش خواهد شد، بخش های مناجاتی و مستندی و کلیپ های تصویری جدید از مداحان معروف را در اماکن متبرکه داریم.

وی با اشاره به ضبط برنامه در جای جای حرم مطهر رضوی به عنوان یکی از جذابیت های برنامه افزود: سعی کرده ایم با اذن دخولی که از امام رضا (ع) می گیریم وارد حرم رضوی شویم و در صحن ها و رواق های که نزدیک ترین جا به مضجع نورانی حضرت رضا (ع) است تولید برنامه را داشته باشیم. ان شالله مردم در قاب تلویزیون، خود را در رواق های مختلف حرم رضوی ببینند.

وی ادامه داد: ان شاالله دل ها روانه حرم نورانی امام رضا (ع) شود و با اجرای خوب صابر خراسانی این فضای معنوی را با مخاطبان به اشتراک بگذاریم.

عرب گفت: ما بخش شهدای مدافع حرم و بخش ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی را نیز داریم که به گردن تمام ما حق دارند، هر روز یادی از ایشان خواهیم کرد.

تهیه کننده «خلوتگه عارفان» افزود: دعای سحر به وسیله مداحان جوان که در حرم مطهر رضوی و دیگر اماکن متبرکه سراسر کشور خوانده می شود، پخش می شود. همچنین تیتراژ این برنامه با صدای حسین خلجی که کار بسیار جالب و شنیدنی است خوانده شده، که امیدواریم مورد توجه بینندگان عزیز قرار بگیرد.

عرب با اشاره به همکاری خوب آستان مقدس رضوی در فرآیند تولید این برنامه گفت: نکته قابل توجه این است که آستان مقدس رضوی همکاری بسیار خوبی در تولید این برنامه با ما دارد و ان شاالله برای شب های قدر و شهادت امام علی(ع) هدیه ویژه ای از سوی آستان مقدس رضوی برای بینندگان در نظر گرفته شده است.

تهیه کننده «خلوتگه عارفان» با اشاره به سخنان رهبر معظم در نیمه شعبان گفت: کلام رهبری در حوزه همدلی که برگرفته از سیره اهل بیت است مبنای کاری ماست و هر روز اشاراتی به این موضوع خواهیم داشت.

وی «خلوتگه عارفان» را هدیه ای به حضرت نرجس خاتون مادر امام زمان (عج) دانست و تصریح کرد: به خاطر این که این بلا و گرفتاری کرونا از مملکت رخت ببند و مردم ما با همدلی و همبستگی و در آرامش وآسایش زندگی کنند، این برنامه را از حرم امام رضا (ع) به مادر امام زمان (عج) هدیه خواهیم کرد تا تحت توجهات حضرت مهدی (عج) و مادر بزرگوارشان تمام گرفتاری ها رفع شود و ان شاالله با ظهورشان دل همه مسلمانان شاد شود.

«خلوتگه عارفان» کاری از گروه فرهنگ و معارف شبکه تهران ویژه برنامه سحر در ماه مبارک رمضان میزبان سحر روزه داران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز