بردن گوشی به این مکان‌ها ممنوع است

۱۴۰۱/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۳۸۶۸
بردن گوشی به این مکان‌ها ممنوع است
بر اساس پژوهش های انجام شده توسط دانشمندان قرار دادن تلفن همراه و نگهداری از آن در مکان های زیر به سلامت انسان آسیب های جدی وارد می کند .

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا، بر اساس پژوهش های انجام شده توسط دانشمندان قرار دادن تلفن همراه و نگهداری از آن در مکان های زیر به سلامت انسان آسیب های جدی وارد می کند .

زیر بالش

امواج الکترومغناطیسی در موبایل نه‌تنها  باعث اختلال در خواب و موجب بی خوابی میشود. بلکه این امواج در دراز مدت باعث سردرد و سرگیجه هم میشود.

در داخل کالسکه کودک

گوشی همراه مشکلات رفتاری مانند پیش فعالی و اختلال در کم توجهی در کودکان افزایش می دهد.

مکان های بسیار سرد و گرم

اختلاف دما موجب انقباض دستگاه میشود و آسیب زیادی به دستگاه های موبایل وارد میکند. همچنین از قرار دادن گوشی کنار فر یا اجاق گاز نیز شدیدا خودداری کنید زیرا گرمای زیاد برای وسایل های الکترونیکی بسیار خطرناک است.

نزدیک پوست

گوشی های همراه باکتری هایی دارد که با وجود قرار گرفتن بر روی پوست منقل میشوند، بنابراین توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه خود یک فاصله ی نصبی نیم تا یک سانتی متری را رعایت می کنید.

جیب جلویی و پشتی شلوار

قرار دادن تلفن همراه در جیب ها در طولانی مدت در بانوان باعث ناباروری میشود و به صورت کلی به بدن آسیب های جبران ناپذیری وارد میکند. همچنین امواج الکترومغناطیسی موبایل باعث تضعیف استخوان لگن نیز میشود.

انتهای پیام/

خبرنگار: زهرا وجدانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز