نماز عید فطر در تمام شهرهای چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۹:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۷۰۸۳
نماز عید فطر در تمام شهرهای چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان گفت: از نمازگزاران خواستاریم از ماسک و لوازم حفاظت فردی استفاده کنند و مهر و جانماز شخصی به همراه داشته باشند.

به گزارش برنا؛ حجت‌الاسلام محمد کریمی، رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری گفت: نماز روز عید فطر راس ساعت 7 صبح در فضای باز اطراف مصلی‌های سراسر استان برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از انتقال این ویروس در نماز عید، این برنامه با هماهنگی و همکاری کامل شبکه بهداشت، پلیس راهور، سازمان اتوبوس‌رانی، شهرداری‌ها، بسیجیان  و نیروهای مردمی برگزار می‌شود تا از بروز هرگونه تجمع خطرناک در حین برگزاری و مسیرهای ورود و خروج مردم جلوگیری شود.

در شهرکرد نماز عید فطر به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان اقامه می‌شود

او خاطرنشان کرد: در شهرکرد نیز نماز به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان و در خیابان طالقانی اطراف مصلی بزرگ امام خمینی اقامه خواهد شد و با هماهنگی که با سازمان اتوبوس‌رانی شده وسیله ایاب و ذهاب مردم نیز همانند سال گذشته آماده شده است.

کریمی تصریح کرد: راس ساعت 6 صبح نیز دعای ندبه در همین مکان برقرار است و پیشبینی فاصله یک و نیم متر برای نمازگزاران شده است.

رئیس ستاد اقامه نماز در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: از همه افرادی که قصد حضور دارند خواستاریم از ماسک و لوازم حفاظت فردی استفاده کرده و  مهر، جانماز و کتابچه دعای شخصی به همراه داشته باشند و در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری با عوامل برگزاری نماز همکاری کنند.

او خاطرنشان کرد: صندوق‌های جمع‌آوری فطریه نیز در محل‌های برگزاری گذاشته شده و از همه شهروندان خواهشمندیم فطریه خود را به ماموران رسمی جمع‌آوری فطریه تحویل دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز