امام جمعه قزوین:

دستاوردهای ارزشمند نظام در عرصه های مختلف برای نسل جوان بازگو شود

۱۳۹۹/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۱۳۰۳۴۱
دستاوردهای ارزشمند نظام در عرصه های مختلف برای نسل جوان بازگو شود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب به مردم و نسل جوان است تا چراغ انقلاب همواره روشن بماند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ نشست بصیرتی کارکنان بسبج ادارات و فرماندهان پایگاههای  بسیج حوزه شهید باهنر به مناسبت دهه فجر ظهر دوشنبه با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین، سرهنگ حیدری فرمانده سپاه ناحیه امام حسن(ع)، سرهنگ فیضی فرمانده حوزه شهید باهنر، سرهنگ بخشی در محل شرکت برق استان قزوین برگزار شد.

آیت الله عابدینی در این نشست با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و میلاد حضرت صدیقه کبری(س) و امام راحل  اظهارداشت: در چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید در صیانت از ارزشها جدی باشیم و نگذاریم این ارزشها در جامعه کم رنگ شود.

وی بیان کرد: همه باید احساس مسئولیت کرده و کمک کنیم تا چراغ انقلاب همچنان روشن بماند و سالگرد انقلاب  فرصتی برای روشن کردن چراغ آرمانهای انقلاب است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تولد امام راحل در سالروز تولد حضرت زهرا(س) را اتفاقی مبارک دانست و یادآورشد: آرمان فاطمه زهرا اهتزاز پرچم اسلام در اقضای نقاط کره خاکی بود و امام خمینی نیز در این مسیر گام برداشت و توانست اسلام ناب محمدی را در ایران و جهان زنده کند.

وی گفت: امام آمد و ایده ها و آرمانهای انبیا و اولیا را ترویج کرد و با پیاده شدن انقلاب اسلامی بستر ظهور حضرت و شکل گیری حکومت عدل اسلامی مهیا شده است.

امام جمعه قزوین یادآورشد: در جشن های دهه مبارک فجر باید پیام انقلاب و دستاوردهای آن را به جوانان بازگو کنیم تا نسل آینده بداند این انقلاب با چه سختی و مشکلاتی بدست آمده و چه دستاوردهایی داشته است. 

وی اظهارداشت: در عرصه برقرسانی تحول بزرگی در کشور صورت گرفته و سایر بخشهای علمی، فرهنگی، نظامی و دفاعی نیز دستاوردهای مهمی داشته ایم که انعکاس آن اهمیت دارد. 

برق 5

عابدینی اضافه کرد: دشمنان درصددند چهره درخشان نظام و دستاوردهای امام را تاریک جلوه دهند و ما رسالت داریم با تببین و تشریح دستاوردهای انقلاب روشنگری کنیم.  

اشتباه افراد را به حساب نظام نگذاریم

آیت الله عابدینی با انتقاد از تخلف برخی مدیران اظهارداشت: این که در نظام اسلامی عده ای دزد و غارتگر بیت المال مانند اکبر طبری ها مردم را بدبین کرده اند جای تاسف دارد و باید بشدت با آنها برخورد شود زیرا خطر و زیان مفسد داخلی کمتر از دشمن خارجی نیست.

امام جمعه قزوین یادآورشد: برخی تصور می کنند نظام به مدیران حقوق می دهد که رانت خواری کنند و با ایجاد شرکت های سهامی به فکر پر کردن جیب خود باشند و رانت خواری کنند که این فکر اشتباه است و هرگز نباید تخلف و اشتباه برخی مدیران را به حساب نظام اسلامی گذاشت.

وی بیان کرد:هر چند مدیران متخلف نادر هستند و زحمات دیگران رازیر سوال برده اند اما با این افراد باید با قاطعیت و شدت برخورد شود تا مردم بدانند مبارزه با فساد جدی است.

برق 222222

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه از خدمات مدیران دلسوز تشکر و قدردانی کرد و یادآورشد: شرکت توزیع نیروی برق در استان در تامین انرژی مورد نیاز بخش های مختلف خوب عمل کرده و با کمترین خاموشی ایام تابستان را سپری کردیم و این شرکت در تامین برق بخش درمانی هم بخوبی عمل کرده است.

وی اضافه کرد: همه وظیفه داریم دست همدیگر را بگیریم تا در روز قیامت شرمنده شهدا نشویم و جوری زندگی کنیم که خداوند و شهدا و مردم از ما راضی باشند و سربلند باشیم. 

عابدینی اظهارداشت: در ایام دهه فجر باید به فرزندانمان از انقلاب بگوییم که دشمن می خواهد پرونده انقلاب را سیاه جلوه دهد و ما با بیان دستاوردهای انقلاب این دسیسه را می توانیم خنثی کنیم..

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز