اخبار کوتاه انتظامی قزوین:

البسه خارجی قاچاق در استان قزوین کشف شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۶ - ۰۸:۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۱۴۷۵۱۵
البسه خارجی قاچاق در استان قزوین کشف شد
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش 300میلیون ریال از یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ آرش مرادی در این باره اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در اتوبان «قزوین – زنجان» به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران متواری و ماموران با تعقیب خودرو و چندین مرتبه دستور ایست، در نهایت با رعایت قانون بکارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت لاستیک خودرو کرده و موفق شدند، خودرو را متوقف کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین: پس از توقیف خودرو در بازرسی ماموران تعداد 35 ثوپ کت، 22 جفت کفش و 537 ثوپ پیراهن خارحی قاچاق کشف و پس از تشکیل پرونده مراجع قضائی شد.

کشف ۲ تُن کنسانتره قاچاق در آوج

فرمانده انتظامی آوج گفت: ماموران انتظامی این شهرستان حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲ تُن کنسانتره خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ شهرام منصوری افزود: ماموران یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آوج اظهار داشت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله کنسانتره را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

دستگیری سارقان سیم برق در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: مأموران انتظامی کلانتری پاسگاه شهرستانک هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، سارق سیم برق را حین سرقت مشاهده و با اقدامات به موقع، سارقان را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین رشیدتبار افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کردند.

دستگیری ۱۱ خرده فروش و معتاد متجاهر در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان تاکستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح برخورد با فروشندگان مواد مخدر را در سطح این شهرستان به اجرا گذاشتند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و در اجرای این طرح مقادیری از انواع مواد مخدر کشف و ۱۱ خرده فروش و معتاد متجاهر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تاکستان در ادامه اظهار داشت: توقیف ۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف از دیگر نتایج این طرح بود که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در پایان با تاکید بر همکاری بسیار خوب شهروندان با پلیس در برقراری امنیت پایدار، خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به آنان نخواهند داد. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز