معاون استانها و تشکل های اتاق ایران:

صادرکنندگان نباید با بخشنامه های یک شبه دچار چالش و بحران شوند

۱۳۹۹/۱۲/۲۶ - ۱۹:۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۳۵۹۶
صادرکنندگان نباید با بخشنامه های یک شبه دچار چالش و بحران شوند
معاون استانها و تشکل های اتاق ایران گفت: تولیدکننده و صادرکنندگان کشور نباید با بخشنامه های یک شبه و خلق الساعه دچار چالش و بحران در شرایط کنونی شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان قزوین عصر سه شنبه با حضور مظفر علیخانی معاون استانها و تشکل های اتاق ایران، حمید زادبوم معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، جمالی پور استاندار، رجب رحمانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی، افضلی رئیس سازمان صمت و خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، مهدی عبدیان رئیس اتحادیه صادرکنندگان و جمعی از صادرکنندگان و تولیدکنندگان در یکی از مجتمع های رفاهی قزوین برگزار شد.

مظفر علیخانی در این مراسم گفت: مهمترین هدف ما در صادرات کالاهای غیر نفتی، تولید ثروت، توزیع عادلانه امکانات، برقراری عدالت اجتماعی، رفع بیکاری و رونق اقتصادی کشور است.

استاندار

وی اضافه کرد: با صادرات به دیگر کشورها می توانیم ضمن ارزآوری، فرهنگ و تمدن خود را هم صادر کنیم و مروج فرهنگ اصیل ایرانی باشیم.

علیخانی بیان کرد: هرچند تحریم و ویروس کرونا موجب شد شاهد کاهش فروش نفت و صادرات باشیم و اقتصاد ما دچار چالش شد، اما با عزم جدی تولیدکنندگان و صادرکنندگان متعهد کشور و مدیریت قوی آنها توانستیم با روشهای مختلف کالای خود را صادر کنیم و ارز آوری داشته باشیم.

 معاون استانها و تشکل های اتاق ایران گفت: در جنگ اقتصادی به گفته رهبر انقلاب، شما تولیدکنندگان مانند افسران جنگ هستید که موجب سربلندی کشور شدید و با چرخش اقتصاد کشور و مشارکت در امور خیرخواهانه و کمک های مومنانه و ستادهای دیه به مردم کمک کردید.

علیخانی اضافه کرد: فعالان اقتصادی ما در حوادث مختلف از جمله سیل، زلزله، کرونا هم پای کار بودند و توانستند مشارکت موثری در کمک رسانی به آسیب دیدگان ایفا کنند که این اقدام شایسته تقدیر است.

22222

وی اظهارداشت: امیدواریم صادرکنندگان کشور با بخشنامه های یک شبه و خلق الساعه دچار چالش های بیشتر نشوند و با آسودگی بیشتری به تولید و صادرات بپردازند.

در این مراسم از صادرکنندگان نمونه استان تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز