امام جمعه قزوین:

چراغ انزجار ملتها از رژیم صهونیستی همچنان روشن است/ روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۷:۴۹
کد خبر: ۱۱۷۵۵۰۱
چراغ انزجار ملتها از رژیم صهونیستی همچنان روشن است/ روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان جهان و نجات کشورهای ستمدیده بوده و چراغ انزجار ملتها از رژیم صهیونیستی همچنان روشن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان وهمزمان با روز جهانی قدس، در مراسمی با حضور امام جمعه و مسئولان استانی ضمن به اهتزاز درآمدن پرچم فلسطین در شهر قزوین، پرچم اسرائیل به آتش کشیده شد.

دراین مراسم آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان، محمد شفیعی فرماندار، سیاوش طاهرخانی شهردار، حجت الاسلام  معبودی نماینده دفتر ولی فقیه در سپاه استان، درافشانی رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، سعید بهادیوند چگینی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، فرماندهان نظامی و انتظامی نیز حضور داشتند.

11

ایت الله عابدینی در این مراسم اظهارداشت:  روز جهانی قدس، روز خاطره های حماسی مسلمانان جهان است و لعنت دایمی نصیب رژیم است.

وی افزود: در سالهای گذشته همواره شاهد راهپیمایی های بزرگ و حماسی مردم بودیم و حتی در اقصی نقاط عالم و کشورهای غیر اسلامی هم شاهد حضور باشکوه مردم در محکوم کردن جنایات رزیم صهیونیستی بودیم و ملل دیگر هم با مردم فلسطین ابراز همدردی می کردند.

چراغ انزجار از رژیم صهیونیستی همچنان روشن است

امام جمعه قزوین تصریح کرد:روز قدس نماد عزت و اقتدار مسلمانان و روز نجات کشورهای اسلامی است وچراغ انزجار از رژیم اشغالگر قدس همچنان روشن است.

آیت الله عابدینی یادآورشد: وقتی امام راحل روز جهانی قدس را تعیین کردند در شرایطی بودیم که اسراییل هر وقت اراده می کرد به ملل مظلوم فلسطبن، غزه و لبنان آسیب بزند کسی نمی توانست مانع شود اما وقتی نهال مقاومت کاشته شد موجب شد امروز صهیونیستها دست و پایشان را جمع کنند و غاصبان پذیرفته اند ماندنی نیستند و شمارش معکوس آنها آغاز شده است.

122

اسرائیل آشفته ترین ملت دنیاست

وی اضافه کرد: اسرائیل آشفته ترین ملت دنیاست و در میان مردم این رژیم اختلافات آشتی ناپذیر زیادی وجود دارد و شاهد طبقه بندی اجتماعی  هستیم و آنها قوانین نژاد پرستانه دارند و اگر این جامعه را به حال خود هم  رها کنید در مسیر نابودی است.

عابدینی گفت: در این شرایط آشفته اگر یک مشت آهنین هم باشد شک نکنید این رژیم زودتر نابود می شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهارداشت: هرچند سران اسرائیل تلاش کردند برخی سران عرب را زیر چتر خود بگیرند اما کسانی که به بدترین رژیم جهان تکیه کرده اند بزودی آتش خشم خدا دامن آنها را خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: به برکت ابتکار امام راحل شاهد نمایش مقاومت روز افزون اسلامی هستیم و امروز به تعداد هر پایگاه رژیم صهیونیستی موشک نقطه زن داریم که قادریم این رژیم را نابود کنیم.

عابدینی بیان کرد: باید سرزمین های اشغالی را با مقاومت و ایستادگی و مبارزه پس گرفت و قرآن هم .گفته لازم است جان، مال و امنیت غاصبان را بهم بریزید تا نابود شوند و با صدای بلند اعلام می کنیم اسراییل باید از خانه های مردم فلسطین بیرون برود و امروز حتی یهودیان کشور ما می دانند برای تامین امنیت جهان باید اسرائیل نابود شود و آنها که فریب خوردند و در سرزمینهای اشغالی جا گرفتند برای نجات خود از سرزمینهای اشغالی خارج شوند.

پرچم 2

وی اضافه کرد: غلط های بی جایی که برخی در دوره های قبل مطرح کردند و روش سازش کارانه پیش گرفتند و گفتند ما دیگر به سلاح نیاز نداریم به بیراهه رفتند.

عابدینی گفت: امروز در شرایط جنگی هستیم و در شرایطی که آمریکا داعش را با حمایت مالی سعودی ایجاد کرد و سوریه را ویران کرد باید متوجه شویم که تنها راه نجات مبارزه با ستمگران و جانیان و غاصبان است و در این راه باید سلاح و قدرت نظامی بالایی داشته باشیم.

وی اظهارداشت: اگر کسی بخواهد در این شرایط ما را از سلاحمان بازدارد به بیراهه رفته و ما باید دست بوس شهید سلیمانی باشیم که شر داعش را از منطقه رها کرد و امروز هم بسیار امیدواریم و یقین داریم بساط رژیم صهیونیستی بزودی برچیده خواهد شد.

امام جمعه قزوین یادورشد: اگر فرمانی از سوی ولی فقیه صادر شود اسراییل نابود شده و سرزمینهای اشغالی با بک فرمان رهبری بسرعت آزاد خواهد شد.

656

در ادامه این مراسم به صورت نمادین و به یاد مردم ستمدیده سرزمین های اشغالی، پرچم فلسطین در خیابان طالقانی به اهتزاز در آمد.

پرچم

در این مراسم پرچم رژیم صهیونبستی به آتش کشیده شد و حاضران فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز