رئیس حوزه هنری قزوین:

در صورت ایجاد نگارخانه توسط شهرداری می توانیم محتوای هنری آن را تامین کنیم

۱۴۰۰/۰۲/۲۱ - ۲۳:۲۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۷۹۰۵
در صورت ایجاد نگارخانه توسط شهرداری می توانیم محتوای هنری آن را تامین کنیم
رئیس حوزه هنری قزوین گفت: در صورت همکاری شهرداری قزوین برای ایجاد نگارخانه می توانیم تولید محتوای هنری آن را در حوزه هنری متعهد شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مراسم رونمایی از پوستر جشن سالانه عکاسان قزوین عصر سه شنبه با حضور محمد درافشانی مدیر عامل سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قزوین و محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین در میدان آزادی شهر قزوین برگزار شد.

محمدرضا امامقلی رئیس حوزه هنری استان قزوین در این مراسم با اشاره به به ویژگی های هنر و کارکردهای آن گفت: به کمک هنرمندان و ابزار هنر، ظرفیت های استان و هویت فرهنگی اجتماعی قزوین معرفی می شوند و این اتفاق بزرگ و مبارکی است. 

وی افزود: هنر علاوه بر زیبایی، جنبه های کاربردی فراوانی هم دارد و هنری ماندگار است که در کنار مردم باشد و هنر عکاسی قزوین دارای این ظرفیت بالقوه مردمی است.

image_2021_5_12-0_34_26_187_Bkc

امامقلی تصریح کرد: عکس یکی از هنرهای پیشران در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی است و اگر در منظر شهری مکانی برای عرضه آثار عکاسان در نظر گرفته شود آنگاه می توان در طول سال، محلی برای نمایش آثار هنرمندان داشته باشیم.

رئیس حوزه هنری قزوین یادآورشد: فضای همکاری و همدلی خوبی بین حوزه هنری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قزوین شکل گرفته که حاصل این مشارکت می تواند تامین فضای نگارخانه ای توسط شهرداری و تامین و تهیه آثار هنری توسط حوزه هنری قزوین باشد.

امامقلی به تداوم برپایی نمایشگاه های عکس در قزوین تاکید کرد و یادآورشد: امیدواریم با تداوم برپایی نمایشگاه های مردمی و خلق آثار پیشران در کنار مردم حضور و اثری مثبت داشته باشیم.

در ادامه محمد درافشانی مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی اجتماعی شهرداری قزوین گفت: بدون شک با داشتن هنرمندان بومی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه هنری خواهیم بود و کارهای خوبی در حال انجام است.در ادامه این مراسم ضمن رونمایی از پوستر جشن سالانه عکاسان قزوین به صاحبان آثار راه یافته به مرحله نمایشگاه لوح تقدیر اهدا شد.

image_2021_5_12-0_34_30_541_RAH

مهری رحیمی آتانی، پوریا ترابی، زینب آتشگران، محمدجواد فرمانی، مهسا الویری، محمد رضا غفوری، ندا صفاری، علی تشکری، حمیدرضا شایسته نیا، حنا خلج، اعظم داداشی، ملیکا شویدی، سیدعلی شهاب زاده، علیرضا نصری، زهرا رضایی، محمد رضا موسوی، میترا مهتریان و نیما اقبالی عکاسان راه یافته به مرحله نمایشگاه  بودند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظر شما