امام جمعه قزوین:

مهمترین دغدغه رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات است

۱۴۰۰/۰۲/۲۶ - ۱۶:۴۵:۳۷
کد خبر: ۱۱۷۹۸۵۱
نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: مهمترین دغدغه رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات است و همه باید با اعتمادسازی و امیدآفرینی به تحقق آن کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله عابدینی در جلسه شورای اداری که عصر یکشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: ماه رمضان بهترین فرصت بود تا نگاه ما تغییر کند و به سمت تقویت اخوت و برادری گام برداریم و آن را یک سرمایه اجتماعی بدانیم.

وی افزود: اگر بخواهیم برای حضورمان پشتوانه تعریف کنیم همین سرمایه های اجتماعی است.

عابدینی تصریح کرد: خوشبختانه نماز عید فطر با همراهی استانداری و ستاد کرونا بخوبی اقامه شد و پروتکلها رعایت شد و برگ زرینی در پرونده معنوی استان ثبت و ضبط شد که جا دارد از این همراهی تشکر کنیم.

دغذغه رهبری مشارکت حداکثری در انتخابات است

وی تصریح کرد: در خصوص انتخابات باید اذعان کرد مهمترین دغدغه رهبری فقط حضور حداکثری است و باید کمک کنیم این خواسته عملی شود.

image_2021_5_16-17_4_33_743_h5H

امام جمعه قزوین بیان کرد: اگر در انتخابات نگاههای حزبی، فامیلی، قومی و قبیله ای حاکم باشد دچار آسیب و زیان می شویم اما اگر نگاه با درک درست باشد و مطیع و برده آدمها و احزاب نباشیم و از نظام بندگی خود را رها کنیم، مردم هم اعتماد می کنند و مشارکت حداکثری شکل می گیرد و اقتدار  و امنیت نظام هم بیشتر می شود.

عابدینی اظهارداشت: برای تحقق مشارکت حداکثری نیازمند همراهی و بستر سازی هستیم و در این میان اگر کسی کلنگ دست بگیرد و هر چه آورده نطام اجرایی کشور است را خراب کند در واقع خودش آسیب می بیند.

وی افزود: رای در انتخابات یک حق الناس است و باید مراقب باشیم از این رای صیانت شود و اگر خدای ناکرده یک رای جابجا شود خیانتی بزرگ به خود و دیگران است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین یادآورشد: همه باید امانتدار باشیم و با ایجاد امید و اعتماد در مردم زمینه خنثی شدن توطئه دشمنان را مهیا کنیم.

وی گفت: رسانه های صهیونیستی تلاش می کنند با نا امید کردن مردم انتخاباتی کم رنگ و کم رونق برگزار شود لذا همه ما بویژه رسانه ها باید مانند سرباز هوشمند عمل کنیم و با حال و هوای رمضان وارد انتخابات شویم و از قرآن الهام بگیریم و درست عمل کنیم.

امام جمعه قزوین اظهارداشت: امسال باید تولید را با پسوند پشتیبانی و مانع زدایی رونق بخشیمو جای تشکر دارد که استاندار و مدیران اقتصادی استان رفع مانع تولید را جدی گرفته اند و در روزهای پایانی رفع مشکلات را پیگیری می کنند.

ایت الله عابدینی اظهارداشت: از کادر درمانی که با ایثار خود حماسه آفریدند و از مردم برای رعایت پروتکل ها تشکر می کنیم و امیدواریم در واکسیناسیون سریعتر عمل کرده و با تولید واکسن به سایر کشورها هم کمک کنیم.

image_2021_5_16-17_4_39_128_2sj

وی گفت: جای خوشحالی دارد که در استان قزوین در میان مدیران هیچ طمعی در تزریق بدون نوبت دیده نشد و امیدواریم گروههای آسیب پذیر در اولویت تزریق قرار بگیرند.

عابدینی خواستار تداوم نظارت بر بازار و کنترل قیمتها شد و از رسانه ها در اطلاع رسانی هم تشکر و قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز