رئیس ستاد انتخابات استان قزوین»:

انتخابات تاکستان در صورت تایید وزارت کشور الکترونیکی برگزار می ‌شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۲ - ۰۷:۳۰:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۲۵۱۵
انتخابات تاکستان در صورت تایید وزارت کشور الکترونیکی برگزار می ‌شود
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: در صورت موافقت وزارت کشور، انتخابات شهر تاکستان به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی در این باره اظهارداشت: با ایجاد بستر مناسب در همه مناطق استان تلاش می کنیم انتخاباتی قانونی و سالم برگزار شود و در این راستا همه تمهیدات لازم مهیا شده است.

منوچهر حبیبی افزود: ۷۶۰ صندوق اخذ رای در شهرستان قزوین و بیش از ۳۷۰ صندوق در شهر قزوین پیش بینی شده تا انتخابات مرکز استان به صورت الکترونیکی برگزار شود.

وی بیان کرد: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فقط در شهر قزوین به صورت تمام الکترونیک برگزار می شود.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: همچنین به ستاد انتخابات وزارت کشور پیشنهاد داده ایم در صورت امکان و موافقت برگزاری انتخابات در شهر تاکستان هم به صورت الکترونیکی انجام شود.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع کرونا برای برگزاری انتخابات در شهر قزوین تمهیدات لازم اندیشده شده و برنامه ریزی مناسب برای افزایش شعب، نیروهای انسانی و ساماندهی خودروهای مورد نیاز هم صورت گرفته است.

رئیس  ستاد انتخابات استان قزوین یادآورشد:  یک هزار و ۲۷۷ شعبه برای انتخابات ریاست جمهوری و یک هزار و ۵۶۶ شعبه اخذ رای برای شوراها در سطح استان پیش بینی شده که نسبت به دوره گذشته به دلیل شرایط کرونا تعداد شعب ۱۵ درصد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: ۹۶۴ داوطب برای عضویت در شوراها در ۲۸ شهر استان ثبت نام کرده اند که ۹۰ درصد نامزدهای شوراهای اسلامی شهرهای استان تایید صلاحیت شده اند.

حبیبی گفت: همچنین چهار هزار و ۷۱۶ داوطلب برای عضویت در شوراهای ۶۷۹ روستای استان ثبت نام کرده اند که تعداد داوطلبان روستاها نسبت به دوره گذشته هشت درصد افزایش داشته است.

وی با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزود:  حضور حداکثری مردم در انتخابات مطالبه مقام معظم رهبری است که انتظار داریم دستگاه های اجرایی با فضاسازی و برجسته سازی موضوع در راستای مشارکت حداکثری تلاش کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز