رئیس کل دادگستری استان قزوین:

رای اولی ها برای تقویت اقتدار و سربلندی نظام اسلامی در انتخابات شرکت کنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۰۰:۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۹۳۸۷۱
رای اولی ها برای تقویت اقتدار و سربلندی نظام اسلامی در انتخابات شرکت کنند
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: رای اولی ها برای سربلندی و تقویت اقتدار و عزت نظام اسلامی با نشاط و انگیزه در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ پنجمین همایش مجازی «فصل حضور» رای اولی ها با موضوع انتخابات و حضور حداکثری چهارشنبه شب با حضورهدایت اله جمالی پور استاندار، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و روح الله عباسپور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری و اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از رای اولی ها در سالن کوثر قزوین برگزار شد.

حجت الاسلام قدرتی در این نشست گفت: در انتخابات این دوره هم حماسه حضور را رقم خواهیم زد و برگ زرین دیگری را ثبت خواهیم کرد.

وی افزود: با قانون مداری همراه با اخلاق و تضمین سلامت این رویداد مهم تلاش می کنیم تا انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی در کمال قانون مداری و سلامت برگزار شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: بدون حضور شما جوانان انتخابات معنا ندارد و  امروز حضور در صحنه انتخابات ادامه مسیر شهداست.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان با شلیک گلوله به دشمنان امنیت ایران و دنیا را محقق کردند و ما و شما و رای اولیها امروز با رای خود می توانیم تاثیر همان تیر شلیک شده به دشمنان را ایجاد کنیم.

image_2021_6_16-22_16_19_372_n4N

قدرتی تصریح کرد: هر انسان عاقلی با هر نگاه سیاسی حتی اگر نطام و رهبری و ما را قبول نداشته باشد ولی خواهان اقتدار و سربلندی کشور است باید در انتخابات شرکت کند.

وی بیان کرد: بهترین راه تامین امنیت حضور در انتخابات است و شما با نگاهی به وقایع کشورهای همسایه می توانید به اهمیت امنیتی که با انتخابات بدست می آید پی ببرید.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهارداشت: در کشور سوریه در دوره قبل ۳۰ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و ضعف دولت موجب قدرتمند شدن داعش و حمله به این کشور شد اما چون قدر امنیت را دانستند در این دوره 95 درصد مشارکت داشتند.

وی اضافه کرد: در امریکا ۷۵ میلیون نفر به ترامپ و ۸۵ میلیون نفر به بایدن رای دادند و تغییر را موجب شدند و امروز هم رای ما برای هر گونه تغییری ضروری است.

قدرتی خطاب به رای اولی ها گفت: شما جوانان پشتوانه نظام هستید و سربلندی امروز کشور با حضور شما در انتخابات تضمین می شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین از رای اولی ها خواست با نشاط و شادابی در انتخابات شرکت کنند و سرنوشت مدیریت اجرایی کشور را برای چهار سال آینده بخوبی تعیین کنند.

در استان قزوین ۱۱ هزار و ۷۶۴ نفر رای اولی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز