نعمت اللهی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

۱۳۲۲ نفر فرآیند بازرسی انتخابات استان قزوین را انجام می دهند/ آماده برگزاری باشکوه انتخابات هستیم

۱۴۰۰/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۹۴۰۰۳
۱۳۲۲ نفر فرآیند بازرسی انتخابات استان قزوین را انجام می دهند/ آماده برگزاری باشکوه انتخابات هستیم
دبیر هیئت بازرسی استان قزوین گفت: فرآیند بازرسی در انتخابات استان قزوین توسط 1322 نفر بازرس، سر بازرس، بازرس ویژه و هیئت ها انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حجت الاسلام علی نعمت اللهی در خصوص آخرین تمهیدات اندیشیده شده در بخش بازرسی انتخابات استان اظهارداشت: تمامی عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در استان قزوین آماده برگزاری انتخابات فردا جمعه 28 خرداد ماه هستند.

نعمت اللهی تصریح کرد: در استان قزوین هیئت های بازرسی در هر شهرستان مشخص و مستقر شده و برای هر شعبه یک بازرس تعیین کرده ایم تا بر فرآیندها نظارت لازم را داشته باشند.

1187 بازرس در شعب اخذ رای

دبیر هیئت بازرسی استان قزوین بیان کرد: در استان قزوین 1187 بازرس در همه شعب اخذ رای تعیین شده و 79 سر بازرس و 12 بازرس ویژه نیز در انتخابات حضور دارند.

وی گفت: همچنین 42 نفر عضو هیئت های بازرسی استان قزوین در کنار سایر بازرسان فعال شده اند و در مجموع 1322 نفر در فرآیند بازرسی انتخابات در استان قزوین مشغول فعالیت خواهند بود.

انتخابات

حجت الاسلام نعمت اللهی اظهارداشت: همه امکانات لازم برای مشارکت حداکثری مردم و تحقق رهنمود مقام معظم رهبری، رئیس جمهور، دولتمردان و دلسوزان نظام در استان بسیج شده تا این رویداد در چارچوب قانون و در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.

وی اضافه کرد: تاکید جدی ما رعایت مر قانون و صیانت از آرای مردم است و در این مسیر همه توان خود را به کار خواهیم گرفت.

نعمت اللهی تصریح کرد: از نمایندگان نامزدها در شعب درخواست می کنیم و انتظار داریم به رعایت قانون اهمیت دهند و تذکر و توصیه های بازرسان را جدی بگیرند تا انتخابات در آرامش کامل برگزار شود.

دبیر هیئت بازرسی استان قزوین یادآورشد: تاکید جدی داریم بر اساس قانون استفاده از اموال دولتی و بیت المال فقط برای فرآیند انتخابات مجاز و برای اشخاص و نامزدها ممنوع است و با متخلفان بر اساس بندهای قانونی رفتار خواهد شد.

وی از مردم هم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در شعب اخذ رای مراتب را به سر بازرسان، بازرسان و هیئت های بازرسی در استان اطلاع دهند تا بسرعت مورد رسیدگی قرار گیرد.

نعمت اللهی اظهارامیدواری کرد با مشارکت گسترده مردم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه و در شان ملت ایران و نظام اسلامی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز