استاندار قزوین:

تعامل دستگاه قضا با مدیران استان قزوین موجب تسریع در خدمت رسانی شده است

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۲۰:۰۳:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۶۹۱۷
تعامل دستگاه قضا با مدیران استان قزوین موجب تسریع در خدمت رسانی شده است
استاندار قزوین گفت: تعامل خوب دستگاه قضایی با مدیران استان قزوین و رویکرد اصلاح امور موجب تسریع در خدمت رسانی و گره گشایی از مشکلات شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ در اولین روز از هفته قوه قضائیه هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی، عیسی قبادی معاون اقتصادی، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری با حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری و قاسمی دادستان استان دیدار و گفتگو کرد.

جمالی پور استاندار قزوین در این دیدار گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری دستگاه قضایی با مدیران استان موجب شده گره گشایی از کارها و خدمت رسانی تسریع شود.

وی افزود: تفکری که در دستگاه قضا حاکم شده، دستگیری و کمک به مردم و اصلاح گری امور است و این رویکرد گره گشا بوده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: صیانت از انسانها به عنوان بزرگترین و مهمترین سرمایه اجتماعی از ماموریت های دستگاه قضایی است که در این عرصه نیز موفق عمل کرده است.

دادستان 3

محمد قاسمی دادستان قزوین هم در این دیدار اظهارداشت: برای پیشبرد امور تلاش کردیم همواره یاری صدیق و مشاوری امین برای تمامی دستگاهها  باشیم تا کارها سریعتر انجام شود.

وی بیان کرد: اگر تمامی عناصر نظام کنار هم قرار گیرند و منسجم و متحد عمل کنند روحیه امید و نشاط در جامعه تقویت شده و خدمت رسانی بهتر می شود.

قاسمی بیان کرد: مهمترین عاملی سازندگی و توسعه کشورنیروی انسانی است و باید مراقب باشیم سرمایه های کشور بسادگی آسیب نبیند.

وی یادآورشد: مردم بهترین قاضی و داور بر نحوه عملکرد مسئولان هستند و مدیران باید خدمت به مردم را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

نظر شما
پرونده ویژه