امام جمعه قزوین:

امیدواریم رئیس جدید قوه قضاییه مسیر مبارزه با فساد آیت الله رئیسی را ادامه دهند

۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۵:۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۰۱۰۲۰
امیدواریم رئیس جدید قوه قضاییه مسیر مبارزه با فساد آیت الله رئیسی را ادامه دهند
امام جمعه قزوین گفت: امیدواریم رئیس جدید قوه قضاییه راه آیت الله رئیسی را در مبارزه با فساد و رانت خواران و اجرای عدالت با صلابت ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: از خدای متعال می خواهیم در روابط بین خودمان با تقوای الهی هر روز بیشتر از گذشته برادری، محبت، دوستی، انسجام و وحدت را شاهد باشیم و در حاکمیت و حکومت بیشتر از گذشته اجرای عدالت، حقوق مردم، رفاه و آسایش مردم را مشاهه کنیم و در عرصه های بین المللی پشتیبان مستضعفان عالم باشیم.

وی با اشاره به انتصاب ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد: حجت الاسلام اژه ای در پرونده مفاسدی نظیر شهردار اسبق تهران به خوبی از عهده بر آمد و مفسدان را به سزای اعمالشان رساند و تجربه خوبی دستگاه قضایی دارند و به این فضا آشنا هستند. 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: مردم قزوین منتظر بودند قبل از آنکه آیت الله رئیسی از دستگاه قضا جدا شوند، به قزوین سفر کرده و پرونده های زمین خواری و بعضی مفاسد دیگر را رسیدگی کنند ولی این انتظار پاسخ داده نشد ولی مردم ما انتظار می کشند و امیدواریم این بار آیت الله رئیسی را در کسوت ریاست جمهوری در استان قزوین میزبان باشیم.

عابدینی یادآورشد: به رئیس جدید قوه قضائیه، تبریک عرض می کنیم و امیدوار هستیم با حضور ایشان راه گذشته با صلابت طی شود و اجرای عدالت و مبارزه با مفسدان جدی تر ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: رئیس جدید قوه قضائیه اعلام کردند اولین اقدامشان مبارزه با فساد در خود دستگاه قضایی است، یعنی کسانی که روحیات طبری داشتند بساطشان جمع شود و دومین اقدام مبارزه با مدیران یا مسئولانی است که برای مردم مشکل‌ساز شدند و فساد ایجاد کردند و سومین اقدام مبارزه با آدم هایی است که گردن کلفتی و رانت خواری می کنند و این رویکرد انتظار آحاد مردم از دستگاه قضایی است.

خطیب نماز جمعه قزوین با تبریک انتصاب فرمانده جدید سپاه صاحب‌الامر(عج) و تقدیر از خدمات فرمانده پیشین اظهارداشت: سردار شاهرخی سال ها در این استان خدمت کردند و قدردانشان هستیم و سردار رفیعی آتانی فرمانده جدید هم که در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم، حضور و خدمات ارزشمندی دارند جایگزین شدند که امیدواریم منشا خدمکات بیشتر شوند.

 وی افزود: امیدواریم از این پس شاهد شور، نشاط، فعالیت و جدیت بیشتری از عزیزان گرانقدر سپاه در عرصه های خدمت گذاری باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به برگزاری کنکور سراسری و حضور بیش از 20 هزار جوان علاقه مند به علم، دانش، شغل، کار و فعالیت بیان کرد: برای این عزیزان دعا می کنیم و آرزو می کنیم آن چه خیر و صلاحشان است، در مسیر کنکور و شغل و آینده در انتظارشان باشد.

 امام جمعه قزوین تصریح کرد: جوانان سرمایه های عظیم انقلاب و کشور هستند و رهبری نیز با علاقه بسیاری از این جوانان استقبال می کنند و همواره جلسات جوانان با ولی فقیه بسیار با نشاط و پر شور است.

IMG_3652

وی با اشاره به بزرگداشت حضرت علامه امینی(ره) یادآور شد: حضرت علامه امینی(ره) کسی بود که سند تشیع را تثبیت و اسناد شیعه و غدیر خم را جمعآوری کردند و اثر گرانبهای الغدیر، نتیجه زحمات ایشان بود که سرمایه عظیم مسلمانان و حتی غیر مسلمانان شده است.

آیت‌الله عابدینی عنوان کرد: سالروز شهادت شهید صدوقی، چهارمین شهید محراب را گرامیداشت و با اشاره به سالروز سقوط هواپیمای ایرانی با شلیک دو موشک ناو آمریکایی بر فراز خلیج فارس گفت: در این حادثه بیش از 290 از زنان، کودکان و مردم مظلوم به شهادت رسیدند 

اما در آمریکا به فرمانده این عملیات ننگین به عنوان قهرمان ملی پاداش دادند و این نشان دهنده رذالت آمریکایی هاست و امروز نیز نباید بین بایدن و ترامپ فرقی بدانیم زیرا خیانت است که دشمن را جور دیگر نشان دهیم و بین گذشته و امروز آنها تفاوت قائل شویم.

وی تأکید کرد: برای مردم افغانستان که درگیر جنگ هستند دعا می کنیم که خداوند لطفی کند و اتحاد ایمانی مذاهب و اقشار مردم شریف افعانستان به وجود بیاید و این مردم رنج دیده روی آرامش و آسایش و رفاه را ببینند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز