فرمانده سپاه استان قزوین:

نیروهای سپاه و بسیج مردم سیل زده الموت و آوج را تنها نمی گذارند و تا عادی شدن شرایط در خدمتند

۱۴۰۰/۰۶/۱۸ - ۱۴:۰۱:۵۸
کد خبر: ۱۲۳۱۲۸۰
نیروهای سپاه و بسیج مردم سیل زده الموت و آوج را تنها نمی گذارند و تا عادی شدن شرایط در خدمتند
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: نیروهای سپاه و بسیج به همراه سایر نیروها در کنار اسیب دیدگان سیل در الموت و آوج هستند و تا عادی شدن شرایط آنها را تنها نمی گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ستاد استانی پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران روز پنجشنبه با حضور سردار آتانی فرمانده سپاه استان، علی فرخزاد معاون عمرانی، لطف الله سیاهکلی و فاطمه محمد بیگی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران، شفیعی فرماندار و مدیران دستگاههای اجرایی در محل سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سردار رفیعی آتانی در این جلسه اظهارداشت: وقوع سیل در مناطق الموت شرقی و غربی و شهرستان آوج خسارات زیادی وارد کرد ولی در همان ساعات اولیه همه مسئولان پای کار بودند و مرحله اول امدادرسانی بخوبی انجام شد.

وی بیان کرد: دومین کار این بود که پس از حادثه حضور میدانی مدیران جدی و پر رنگ باشد تا اقدامات بسرعت صورت گیرد و آسیب دیدگان احساس تنهایی و نگرانی نکنند و خدمات زیرساختی مانند آب و برق و گاز برقرار شود که این کار هم بموقع صورت گرفت.

image_2021_9_9-12_59_29_261_GaK

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین یادآورشد: امروز در شرایطی هستیم که مردم منتظر عملی شدن وعده و رفع خرابی و دادن تسهیلات هستند و ما نگران بودیم تا این مرحله از کار با تاخیر مواجه نشود و در این جلسه چالش ها و کارهای باقیمانده را پیگیری خواهیم کرد.

سردار آتانی اضافه کرد: فصل سرما بزودی فرا می رسد و اجرای طرح های مرمت و بازسازی را دچار خدشه خواهد کرد لذا نباید فرصت را از دست بدهیم و به فصل زمستان برخورد کنیم.

بسیج و سپاه آماده کارگری برای مردم است

فرماده سپاه استان قزوین یادآورشد: بسیج و سپاه خود را کارگر مردم آسیب دیده می داند و از مدیران می خواهیم طرح و برنامه بدهند و ما با جان و دل آن را اجرا و افتخار می کنیم کارگری مردم آسیب دیده از سیل را انجام دهیم.

وی گفت: امروز باید در خدمت رسانی قاطع و جدی و مستمر باشیم تا دشمن نتواند هیچ سوء استفاده ای از شرایط داشته باشد و در این وضعیت نگران حواشی نیستیم و خدمت رسانی را مورد توجه قرار داده ایم.

سردار آتانی اظهارداشت: در فضای مجازی من را هم زیر سوال بردند که چون اهل الموت هستم بعد از وقوع سیل فقط از این منطقه بازدید کرده و پیگیر امور سیل زدگان این مناطق هستم در حالی که ابتدا از آوج بازدید داشتیم و کارها را پیگیری کردیم و امروز هم وقتمان را به حاشیه تلف نمی کنیم و در خدمت آسیب دیدگان آوج و الموت هستیم و همچنان مشکلاتشان را پیگیری خواهیم کرد تا حل شود.

image_2021_9_9-14_9_8_788_wJJ

وی تصریح کرد: خوشحالیم که مدیران استان منتظر تغییر دولت نشدند و با انگیزه همچنان پای کار هستند و به امور سیل زدگان رسیدگی خواهند کرد.

فرمانده سپاه استان قزوین اظهارداشت: از همه فرصت ها استفاده خواهیم کرد تا مردم آسیب دیده، نگران نشوند و بدانند سپاه و بسیج تا آخر در کنار سیل زدگان خواهد بود تا به زندگی روزمره و عادی بازگردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز