مهدی صباغ نامزد شهرداری قزوین:

از ظرفیت قرارگاه خاتم برای اجرای طرحهای عمرانی استفاده می کنم/ پروژه های جدید برای سال آینده تعریف می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۰ - ۲۰:۳۵:۵۸
کد خبر: ۱۲۳۲۱۲۱
از ظرفیت قرارگاه خاتم برای اجرای طرحهای عمرانی استفاده می کنم/ پروژه های جدید برای سال آینده تعریف می شود
نامزد شهرداری قزوین گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام و استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم برای اجرای طرح های عمرانی از اولویت های کاری در شهرداری قزوین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شورای شهر قزوین روز شنبه پرکار و بدون استراحتی را پشت سر گذاشت تا چهار نامزد نهایی راه یافته به مرحله نیمه نهایی را در بررسی مجدد مورد ارزیابی قرار داده و به گزینه نهایی برسد.

آقایان غلامحسن اسلامی صدر، حسین معصوم، مهدی کاظمی و مهدی صباغ از صبح روز سه شنبه بر اساس قرعه کشی و به نوبت وارد جلسه شورا شدند تا به سوالات اعضای شورا پاسخ داده و آخرین توانمندی خود را به پارلمان محلی نشان دهند.

مهدی صباغ آخرین نامزدی بود که برنامه خود را به شورا ارائه کرد و به سوالات نیز پاسخ داد و اظهارداشت: بزرگترین تهدید نظام موضوع شناختی است و به نظرم مشکل اقتصادی نداریم و شهر قزوین چیزی کم ندارد و ما منابع زیادی داریم اما برخی می خواهند ناکارآمدی نظام را نشان دهند که این افراد در شهرداری هم نفوذ کرده اند.

وی اضافه کرد: باید ابتدا خودمان را بشناسیم و ببینیم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام را چه باید کرد و به نظرم بدهی شهرداری به بانک شهر موضوع مهمی نیست و اگر آن را پرداخت هم نکنید و نگهدارید بهتر است و ضرر نمی کنید.

image_2021_9_11-21_31_22_205_Po9

صباغ تصریح کرد: قزوین امکانات زیادی دارد و اگر مثلا جاده زرشک را ادامه دهیم ظرفیت گردشگری خوبی ایجاد شده و سرمایه ها وارد شهر می شود و قادریم وزرات ورزش و بارانداز غرب کشور را به قزوین بیاوریم و ظرفیت ایجاد کنیم.

نامزد شهرداری قزوین یادآورشد: در شهر قزوین به نظرم مشکل مالی نداریم بلکه مهمترین چالش ما سوء مدیریت است و باید با فساد و دزدی و رانت مبارزه کنیم.

صباغ تصریح کرد: مشکلات مالی زمانی حل می شود که شما مشکل مدیریت نداشته باشید و اگر امروز شهرداری مقبولیت ندارد چون در مدیریت مشکل داشته ایم که باید آن را حل کنیم و من از نخبگان و نیروهای بومی متعهد در کارها استفاده خواهم کرد تا این چالش ها حل شود.

وی اضافه کرد: من در 5 استان از جمله تهران کار کرده ام و مدیر میدانی و اجرایی هستم و می دانم که از دولت نمی توان پولی گرفت و باید از ظرفیت های موجود مانند قرارگاههای خاتم و بسیج استفاده مطلوب کرد.

صباغ یادآورشد: اولویت من در بودجه ابتدا جلب رضایتمندی مردم است سپس باید فرصت ها و تهدیدها را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنیم تا آرامش در شهر حاکم شود.

وی گفت: به مدیریت پلیسی و نظامی اعتقاد ندارم و از افراد توانمند و سالم استفاده خواهم کرد و نظارت را جدی خواهم گرفت.

صباغ در خصوص حجیم شدن شهرداری و تمرکز کارها اظهارداشت: به بزرگ شدن شهرداری اعتقادی ندارم و به نظرم باید سازمانهای تابعه در یک جا متمرکز باشند و در هزینه ها صرفه جویی کنیم.

image_2021_9_11-20_47_11_49_5oc

پروژه جدید از سال 1401 آغاز می کنم

این نامزد شورای شهر قزوین یادآورشد: در خصوص اولویت در طرح ها به نظرم باید طرح های نیمه تمام را تکمیل کنیم و هیچ پروژه ای امسال اجرا نشود و طرح های جدید از سال 1401 کلید بخورد.

 وی اضافه کرد: به پشتوانه تحقیقاتی و پژوهشی در کارها اعتقاد دارم و در مدیریت ها حتما از نخبه ها و کسانی که روحیه جهادی دارند استفاده می کنم.

صباغ تصریح کرد: حفظ آرمان ها بر مبنای ارزشهای انقلاب در اولویت کاری من است و در خصوص گردشگری باید حریم ها حفظ شود و هر توریستی را با هر فرهنگی اجازه ندهیم وارد قزوین شود تا ارزشها را زیر سوال ببرد.

وی اظهارداشت: به مدیریت بهره وری اهمیت می دهم و سرمایه انسانی را حفظ می کنم و اعتقاد دارم اگر شورا پاکدست باشد حتما شهردار هم پاکدست می شود.

صباغ اضافه کرد: با ارتباط خوبی که با قرارگاه خاتم دارم تلاش خواهم کرد از این ظرفیت برای تسریع در پروژه ها استفاده کنم و با تعامل برای حل مشکلات اقدام خواهم کرد.

image_2021_9_11-17_41_11_666_IuR

در این دوره اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار با دعوت از ۵ کارشناس و مدیر باسابقه از جمله مرتضی روزبه و احمد نصری( استانداران اسبق) ، عباس ظاهری( رئیس سابق شورای شهر)، محمود کمالی شهردار اسبق و عباس نیکویه فرماندار و شورای شهر اسبق درصدد انتخاب دقیق و درست تری برآمد که فقط دو کارشناس آقایان عباس نیکویه و کمالی به این دعوت پاسخ گفتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز