مسئول کمیته نظارت ستاد اربعین استان قزوین:

فعالیت موکب ها و ستاد اربعین در قزوین رصد می شود

۱۴۰۰/۰۶/۲۸ - ۱۸:۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۲۳۵۶۷۳
فعالیت موکب ها و ستاد اربعین در قزوین رصد می شود
مسئول کمیته نظارت ستاد اربعین استان قزوین گفت: فعالیت های ستاد اربعین در استان و موکب ها رصد شده و گزارش های ارزیابی به وزارت کشور ارسال می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ ستاد برنامه ریزی و ساماندهی زائران اربعین حسینی عصر یکشنبه با حضور منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استانداری، مهدی طاهرخانی مسئول ستاد عتبات عالیات استان قزوین در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد.

حجت الاسلام علی نعمت اللهی در این نشست اظهارداشت: با نظارت بر فعالیت موکب ها و نیز نحوه اعزام زائران به مراسم اربعین تلاش می کنیم تا این مناسبت بخوبی برگزار شود.

مسئول کمیته نظارت ستاد اربعین در استان قزوین بیان کرد: باید به حساسیت های فرهنگی و سیاسی مردم عراق اهمیت داد تا در زمان حضور زائران ایرانی در کربلا مشکلی ایجاد نشود و ضمن احترام به علائق و فرهنگ مردم مسلمان عراق اربعین حسینی در فضایی معنوی برگزار شود.

نعمت اللهی تصریح کرد: با رصد همه فعالیتها در قبل و بعد از مراسم اربعین گزارش جامعی به وزارت کشور ارسال خواهد شد و امیدواریم همچون سالهای گذشته استان قزوین بهترین امتیاز را در این مناسبت دینی کسب کند.

55

در ادامه حجت الاسلام زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین هم گفت: امسال 32 روحانی با هزینه شخصی در کنار موکب ها عازم کربلا می شوند تا در اربعین شرکت کنند.

وی بیان کرد: محور همه برنامه ها در اربعین هیئت های مردمی هستند و از دانشگاه علوم پزشکی انتظار داریم با راه اندازی موکب سلامت در این برنامه ها مشارکت کنند.

زهرایی تصریح کرد: با تزریق واکسن اعضای موکب ها تلاش می شود سلامت دست اندرکاران تامین شود تا مشکلی ایجاد نشود.

طاهری نماینده دفتر وزارت خارجه در استان قزوین هم با اشاره به برخی حساسیت ها و مشکلات در کشور عراق خواستار توجه زائران به مسائل فرهنگی مردم این کشور شد تا اربعین به نحو شایسته ای برگزار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز