فرمانده انتظامی استان قزوین:

۳۰۰ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی در قزوین اجرا می شود

۱۴۰۰/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۲۴۲۴۶۹
۳۰۰ عنوان برنامه در هفته نیروی انتظامی در قزوین اجرا می شود
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن تجلیل از تلاشگران پلیس بیش از 300 عنوان برنامه متنوع فرهنگی، علمی، ورزشی، عقیدتی و تخصصی در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که از 17 تا 23 مهرماه تعیین شده است با حضور در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای نیمه اول امسال برنامه های پیش بینی شده در این هفته را نیز تشریح کرد.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: 300 عنوان برنامه برای هفته ناجا تدارک دیده شده که در مرکز استان و شهرستانها اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآورشد: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، خانواده شهدای نیرو، تجلیل از همسران پلیس و اصحاب امنیت، شورای معتمدین پلیس، نشست های علمی و تخصصی با اساتید و صاحب نظران، تجلیل از نمونه های ترافیکی، تقویت فرهنگ موتورسواری با تقدیر از راکبان قانون مدار و توزیع کلاه ایمنی رایگان، برگزاری مسابقات رادیویی و دوچرخه سواری از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی در استان قزوین است.

ناجا 2

سردار ابراهیمی اضافه کرد: اجرای نمایش در بوستانها با موضوع مبارزه با اعتیاد، همایش پیاده روی، برپایی نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای نیروی انتظامی، اجرای مراسم صبحگاه و تجلیل از تلاشگران ناجا نیز در این هفته پیش بینی شده است.

هوشمندسازی نیروی انتظامی در اولویت است

وی گفت: مهمترین رویکرد ما در نیروی انتظامی هوشمندسازی با اتکا به سرمایه های اجتماعی است تا امنیت واقعی درجامعه شکل بگیرد.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: با نگاه آینده پژوهی در برنامه های کوتاه، میان و بلند مدت تلاش می کنیم تا با مشارکت مردم و اقناع افکار عمومی بتوانیم روحیه امیدآفرینی را در جامعه تقویت کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: با کمک رسانه ها بایستی عملکرد پلیس را با رویکرد جامعه محوری به مردم معرفی کنیم تا ماموریت های سازمانی به خوبی عملیاتی شود.

ناجا 4

وی اظهارداشت: برای رسیدن پلیس به تراز جمهوری اسلامی لازم است برخی عوامل مهیا شود که در این راستا اجرای قانون، تحقق عدالت، هوشمند سازی توام با رفتار مقتدرانه و مهربانانه، در برنامه های پلیس گنجانده شده است.

سردار ابراهیمی گفت: اقتدار، امنیت، سلامت، سرعت عمل، به هنگام و به روز بودن و نوآوری باید در همه امور سرلوحه کارهای پلیس قرار گیرد.

وی اضافه کرد: به فرموده مقام معظم رهبری یک پلیس مقتدر باید هوشمند و پیچیده باشد تا به تحقق امنیت پایدار و افزایش رضایت مندی مردم منجر شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین یادآورشد: هوشمندسازی اساس امنیت و توسعه کشور است و در نیروی انتظامی نیز این رویکرد با جدیت دنبال می شود تا سطح خدمات بالا برود.

وی اظهارداشت: در کنار هوشمند سازی به چابک سازی در نیروی انتظامی نیز توجه جدی داریم و با اقدامات فنی، تجزیه و تحلیل داده ها در رسیدن به اطلاعات جدید تلاش می کنیم تا درست تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم.

ناجا 3

سردار ابراهیمی گفت: مهمترین ویژگی ساختاری در هوشمندسازی شامل راهبرد فنی، فناوری و تحلیل محوری است و در چشم اندازی آتی به این عوامل توجه خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در هفته نیروی انتظامی(17 تا 23 مهرماه) با افزایش تنوع خدمات ارائه شده، سرعت در خدمات رسانی، ارتقای بهره وری، تقویت اعتماد شهروندان و اقدامات آموزشی و پیشگیرانه تلاش می کنیم رضایت عمومی جلب شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز