سردار ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

با دستگیری ۳۹۵۹ سارق بیش از ۱۴ میلیارد تومان اموال مسروقه در استان کشف و ضبط شد

۱۴۰۰/۰۷/۱۴ - ۰۷:۴۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۴۲۸۷۰
با دستگیری ۳۹۵۹ سارق بیش از ۱۴ میلیارد تومان اموال مسروقه در استان کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: امسال با کشف 900 فقره سرقت و دستگیری 3959 سارق بیش از 14 میلیارد تومان اموال مسروقه در استان شناسایی و کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار علی ابراهیمی در خصوص مهمترین فعالیت های پلیس در شش ماهه امسال اظهار داشت: تعداد 18 سازمان در زمینه سرقت پاسخگو هستند و نیروی انتظامی در ماموریت های خود توانسته در مقابله با متخلفان اقدامات موثری انجام دهد.

وی افزود: امسال با تلاش ماموران پلیس بیش از 3 هزار و 959  سارق را شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی 2

ابراهیمی تصریح کرد: بیش از 150 نفر از سارقان در عملیات پلیس در خارج از استان دستگیر شدند و توانستیم 41 باند سرقت را در استان منهدم کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در میان دستگیر شدگان 145 نفر از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند و با عملیات پلیس بیش از 900 فقره سرقت در استان کشف شد.

وی بیان کرد: با اجرای 36 طرح عملیاتی و اقدامات پلیسی انجام شده همچنین 120 مالخر متخلف در استان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سردار ابراهیمی گفت: با شناسایی و دستگیری سارقان بیش از 14 میلیارد تومان اموال مسروقه کشف و ضبط شد و خوشبختانه بیش از 76 درصد انواع سرقت ها در استان شناسایی و کشف شده است.

وی اظهارداشت: همچنین 5 باند سرقت لوازم خودرو در استان شناسایی شدند که در این عملیات با کشف 236 فقره سرقت توانستیم 35 نفر از سارقان حرفه ای در این زمینه را دستگیر کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: همچنین با دستگیری و انهدام باند سارقان مغازه ها سه نفر از سارقان حرفه ای دستگیر شدند که این افراد در بازجویی ها به 15 فقره سرقت مغازه اعتراف کردند.

سرقت

وی گفت: سه باند سرقت احشام نیز در استان شناسایی و دستگیری شدند که متهمان به 90 فقره سرقت اعتراف کردند.

افزایش 12 درصدی انواع سرقت در استان

سردار ابراهیمی بیان کرد: در مجموع سرقت های مهم در استان شاهد کاهش 5 درصدی و در سرقت های خرد با افزایش 23 درصدی مواجه بودیم و در میانگین شاهد افزایش 12 درصدی انواع سرقت در استان هستیم.   

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهارداشت: در سال جاری 408 مورد سرقت خودروی پراید در استان ثبت شد که با احتساب سرقت های سال گذشته توانستیم 492 دستگاه خودروی مسروقه را کشف کنیم.

سردار ابراهیمی از شهروندان خواست با رعایت توصیه های ایمنی در منازل و خودروها در کاهش میزان سرقت با ماموران پلیس همکاری کنند.

نظر شما