۴۰۲ صندوق قرض الحسنه و ۱۵۰ تعاونی اشتغالزای بسیج در کشور افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۲:۴۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۶۶۵۹۷
۴۰۲ صندوق قرض الحسنه و ۱۵۰ تعاونی اشتغالزای بسیج در کشور افتتاح شد
در مراسمی با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی ۴۰۲ صندوق قرض الحسنه و ۱۵۰ تعاونی اشتغالزای اقتصاد مقاومتی بسیج در سراسر کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار محمد زهرایی در مراسم افتتاح صندوق های قرض الحسنه اشتغالزایی بسیج که روز شنبه در شهرک آقابابا برگزار شد، اظهار کرد: فرزندان روح الله در مقابل ۶۰ کشور مسلح توانستند پوزه دشمن را به خاک مالیده و ذلت افسران انگلیسی را در کشتی و ذلت امریکا را در عین الاسد به نمایش بگذارند و امروز  در عرصه جنگ با فقر و محرومیت با همان بصیرت و ولایتمداری و جدیت پیش می روند.

وی بیان کرد: ۴۲ هزار گروه جهادی و ۸۰۰ هزار نیروی انقلابی پا به عرصه خدمت گذاشته اند تا امید و اعتماد را تقویت کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی یادآورشد: ماهیت جبهه رویارویی با استکبار امروز و چون جبهه استکبار به این نتیجه رسیده که با فشار اقتصادی و تهاجم فرهنگی به جنگ با باورها بیاید ما نیز باید احساس مسئولیت کرده و در این مسیر جدی باشیم.

image_2021_11_27-13_42_19_785_fUM

سردار زهرایی تصریح کرد: امروز جوانان ما مانند پدرانشان پوژه امریکا را به خاک می مالند و اجازه نمی دهند ارزشها نادیده گرفته شود.

وی بیان کرد: وجه تمایز انقلاب اسلامی با سایر تحولات اتکا آن به مردم است و برای عبور از چالشها و رسیدن به موفقیت در این دوران نیز به حمایت مردم نیاز داریم.

 وی گفت: مدیر در نظام اسلامی کسی است که خود را نوکر مردم بداند و مشروعیت و مقبولیت نظام از مردم است لذا همانگونه که ورق جنگ با مردم به نفع نظام بازگشت امروز هم موفقیت انقلاب و خیمه نظان با حضور مردم و رهبری برپا می ماند.

.زهرایی یادآورشد: دشمن می خواهد مردم از کارامدی نظام بی اعتماد شوند لذا توانمندی یا ضعف یک مدیر را به نظام مرتبط می کند تا مردم نا امید و بی اعتماد شوند.

image_2021_11_27-13_44_29_27_bor

وی گفت: اگر بدرستی تشخیص دهیم امروز مولفه های جنگ اقتصادی با جنگ رویارو تفاوت دارد و ما در سپاه و بسیج باید پشتیبان اقتصاد مقاومتی باشیم و از تولید کنندگان حمایت کنیم تا دشمن نا امید شود.

سردار زهرایی افزود: امروز نباید مانع تولید شویم و با رفع قوانین دست و پا گیر و روان سازی و تسهیل گری در حمایت از تولید گام برداریم.

زهرایی گفت: بسیج بزرگترین تشکیلات مردمی است که تلاش می کند بین نظام اداری، مردم و ولایت حلقه واسط شده و در مسیر خدمت رسانی تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: ما همچنان که در دفاع مقدس جان دادیم در جنگ اقتصادی هم برای حمایت از کارافرینان و تولیدکنندگان که زیر چرخ بوروکراسی خسته و ناامید شده اند آماده ایم تا کارگشا باشیم.

وی اظهار داشت: امروز ۴۰۲ صندوق قرض الحسنه و ۱۵۰ تعاونی اشتغالزای مردمی در سراسر کشور افتتاح می شود.

image_2021_11_27-13_44_20_71_Mrh

زهرایی گفت: قزوین به دلیل توانمندی و موفقیتهایی که داشته و با فعالیت واقعی و اشتغالزایی به نمایندگی از کشور انتخاب شده تا این صندوق ها در این استان افتتاح شود.

وی گفت: الگوی موفق اجرا شده در قزوین می تواند در سایر مناطق هم عملیاتی شود و صندوق های قرض الحسنه بعنوان یک مدل بانکداری اسلامی در حمایت از تولید و اشتغال و توسعه مناطق روستایی می تواند موثر باشد.

در ادامه تعاونی اشتعالزای صندوق قرض الحسنه شهرک آقابابا افتتاح شد.

1234

این صندوق که از سه سال گذشته فعال شده در حال حاضر ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه و ۴۰۰ عضو دارد و تاکنون به ۹۰ نفر بیش از ۵ میلیارد تومان وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.

این وامها در ایجاد اشتغال در رسته های بسته بندی، شیرینی پزی، نجاری، نانوایی و بوجاری پرداخت شده است.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز