اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است

۱۴۰۱/۱۰/۰۳ - ۱۲:۵۷:۱۱
کد خبر: ۱۴۱۴۷۸۰
اردوی راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس است
معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: کاروان راهیان نور بهترین فرصت برای ترویج ارزشهای دوران دفاع مقدس و تحقق جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی برنا از قزوین؛ جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی از راهیان نور استان قزوین روز شنبه به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شد.

ابوالحسن کبیری در این جلسه اظهارداشت: مقام رهبری در برگزاری اردوی راهیان نور تاکید دارند و ما نیز در این زمینه جدی هستیم تا کارها بخوبی پیش برود.

کبیری تصریح کرد: راهیان دور بهترین فرصت برای تبیین ارزشهای دوران دفاع مقدس است و باید برای آگاه سازی جوانان از این ظرفیت بخوبی استفاده کنیم.

ستاد راهیان نور

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین یادآورشد: راهیان نور بهترین فرصت برای فرهنگ سازی و انتقال ارزشهای دفاع مقدس و محل اقدام و عمل است و این ریوداد می تواند به آگاهی بخشی و جهاد تبیین نیز کمککند.

وی اضافه کرد: برگزاری اردوی راهیان نور فقط بر عهده سپاه نیست که برای تامین هزینه آن پیگیر باشد و این کار مهم رسالت همه دستگاههاست و هر نهادی بخشی از خدمات را بر عهده بگیرد کارها به شایستگی اجرا می شود.

کبیری بیان کرد: ابتدا بایستی تعهدات مالی باقیمانده از سال گذشته توسط دستگاهها انجام شود سپس برای سال جاری برنامه ریزی و همت کنیم.

این مسئول یادآورشد: در اجرای اردوی راهیان نور بایستی از کارهای کلیشه ای خارج شویم و با خلاقیت و ابتکار از این فرصت برای فرهنگ سازی درست استفاده کنیم تا جهاد تبیین بهتر عملی شود.

راهیان نور 1

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مانند نمایش خیابانی می تواند به جذابیت این رویداد کمک کند.

کبیری اظهارداشت: راهیان نور مانند همه حرکت های فرهنگی به پشتیبانی سایر دستگاهها نیاز دارد و بدون همکاری دیگران بخوبی اجذرا نمی شود البته سیاست مسئولان کشور این است که وجهه مردمی این کارها حفظ شود و مشارکت عمومی شکل بگیرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز