سه هزار و ۴۳۳ حامی از یک هزار و ۲۹۳ فرزند معنوی در تاکستان حمایت کردند

۱۴۰۲/۰۳/۱۷ - ۰۷:۵۵:۳۳
کد خبر: ۱۴۸۲۶۲۱
سه هزار و ۴۳۳ حامی از یک هزار و ۲۹۳ فرزند معنوی در تاکستان حمایت کردند
رئیس کمیته امداد شهرستان تاکستان گفت: حامیان معنوی در سال گذشته با کمک بیش از پنج میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی از یک هزار و ۲۹۳ فرزند معنوی حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ علی محمدرضایی در این باره اظهارداشت: مهمترین رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره)خدمت به مردم است و کمک های مردمی را به سمت رفع مشکلات نیازمندان هدایت می کند.

وی بیان کرد: کمک های مردمی در قالب طرح های مختلف جمع آوری می شود که مجموع این کمک هابه نیازمندان و محرومان تاکستان در سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد و ۳۵۲ میلیون تومان بوده است.

2102168 - Copy

محمدرضایی تصریح کرد: از این میزان کمک های مردمی بیش از ۳۹۹ میلیون تومان برای تأمین معیشت نیازمندان، بیش از ۹۹ میلیون تومان برای امور فرهنگی و  ۹۶۳ میلیون تومان برای تأمین مسکن نیازمندان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان یادآورشد: همچنین ۲۱ میلیون تومان از کمک های مردمی در طرح شفاء برای درمان بیماران نیازمند، مبلغ  ۱۵۹ میلیون تومان در طرح کوثر برای تأمین جهیزیه نیازمندان و بیش از ۷۵۰ میلیون تومان از کمک های مردمی در طرح نذر قربانی جمع آوری شده است.

وی اظهارداشت: در طرح احسان حسینی نیز بیش از دو میلیارد و ۳۴۷ میلیون تومان و در اطعام و افطاری بیش از یک میلیارد و ۸۹۷ میلیون تومان مشارکت مردمی صورت گرفته است.

38178-3.3 - Copy

محمدرضایی گفت: جشن نیکوکاری و عاطفه ها دو رویداد مهم در جمع آوری کمک های مردمی است که در جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد و ۳۹۰میلیون تومان و در جشن عاطفه ها  ۶۳۴ میلیون تومان مشارکت مردمی صورت گرفته است.

وی در ادامه افزود: سال گذشته سه هزار و ۴۳۳ حامی در شهرستان تاکستان با کمک بیش از پنج میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومانی از یک هزار و ۲۹۳ فرزند معنوی خود حمایت کردند.

این مسئول بیان کرد: این کمک در شهر تاکستان در طرح اکرام ایتام بیش از یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان و در طرح اکرام محسنین بیش از یک میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان بوده است.

images

رئیس کمیته امداد اداره تاکستان یادآورشد: عموم مردم نیکوکار برای کمک به نیازمندان و محرومان تاکستان می توانند از طریق مراجعه حضوری و یا کد مهربانی # ۰۲۸۶*۸۸۷۷* کمک های خود را برای رسیدگی به امور نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز