آیت الله سعیدی:

اهتمام به قرآن کریم، جان‌مایه نظام اسلامی است

۱۳۹۵/۰۹/۲۷ - ۰۹:۵۱:۲۰
کد خبر: ۴۹۵۸۸۴
اهتمام به قرآن کریم، جان‌مایه نظام اسلامی  است
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جان مایه نظام اسلامی اهتمام و توجه به قرآن و معارف اسلامی است، گفت: امیدواریم برنامه های قرآنی در کشور گسترش یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (سلام الله علیها) در حاشیه بازدید از برگزاری این جشنواره قرآنی در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: از بخش های مختلف برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان دیدن کردیم که کار با ارزش و قابل تحسینی بود.

وی افزود: یکی از اهداف تشکیل نظام اسلامی در حقیقت، ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و دینی است و برگزاری چنین جشنواره های قرآنی در راستای فلسفه اصلی تشکیل جمهوری اسلامی است.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: جای خرسندی است که جوانان و نوجوانان کشور در رشته های مختلف قرآنی از جمله حفظ، قرائت، تفسیر و اذان در این جشنواره قرآنی در جوار مسجد مقدس جمکران حضور دارند و با یکدیگر رقابت سالمی انجام می هند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه جان‌مایه نظام اسلامی، اهتمام و توجه به قرآن کریم و معارف اسلامی است، بیان داشت: امیدواریم برنامه های قرآنی در کشور گسترش یابد و انس و ارتباط جوانان به کلام الهی روز به روز بیشتر شود و ما شاهد یک جامعه قرآنی به تمام معنا باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: باید در کنار رشته های مختلف قرآنی از جمله حفظ و قرائت به امر تفسیر نیز توجه ویژه‌ای داشت که این امر می بایست از دوران کودکی  از سوی خانواده ها و مدارس مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز