دومین شماره نشریه آرمان جوان اعلام فراخوان شد

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۲:۰۷
کد خبر: ۸۷۳۹۷۸
دومین شماره نشریه آرمان جوان اعلام فراخوان شد
دومین شماره نشریه آرمان جوان قم، اعلام فراخوان شد تا سازمان های مردم نهاد، آثار خود را ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح الله رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان استان قم در این خصوص گفت: شمارۀ دوم نشریۀ «آرمان جوان» با هدف پوشش دادن فعالیت‌ها و برنامه‌های مجموعۀ خانۀ جوانان (سمن های جوان) و معاونت فرهنگی و امور جوانان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان قم در دست تهیه و انتشار است.

وی بیان داشت: سمن «آرمان‌خواهان شفیق» با مشارکت سمن های مختلف به عنوان مسئول و مجری انتشار نشریه از مدیران و دبیران و اعضای سمن‌های مجموعۀ خانۀ جوانان جهت مشارکت در تولید محتوا و درج گزارشات و برنامه‌های جاری و آینده‌شان دعوت کرده که امیدواریم مسئولان سمن های دیگر نیز همکاری لازم را داشته باشند.

رمضانی گفت: گزارش فعالیت‌های مناسبتی، آموزشی، فرهنگی و هنری، تفریحی، مشاوره‌ای، تسهیل‌گری، ورزشی، سلامت و محیط زیست و رسانه و تمام محتواهای متناسب و مناسب برای مخاطب جوان در سطح استان قم، قابل پذیرش و نشر بوده و انتظار است این گزارش ها ارسال شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان استان قم تاکید کرد: مشارکت در این پروژه امتیازی مثبت در سوابق تشکل‌ها و اعضای سازمان های مردم نهاد بوده و در تعیین سمن برتر و تصویب طرح‌ها تأثیرگذار خواهد بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز