ممنوع بودن اسکان مسافر در تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۸/۱۲/۲۴ - ۱۰:۳۵:۵۰
کد خبر: ۹۷۷۴۴۸
ممنوع بودن اسکان مسافر در تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
اسکان مسافر در تاسیسات گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این استان گفت: تمهیدات لازم برای مقابله با بیماری کرونا در حوزه گردشگری استان اندیشیده شده است و بر این اساس در صورت مشاهده پذیرش مسافر در هرکدام از تاسیسات گردشگری استان با فرد متخلف برابر قانون برخورد خواهد شد.

مجید صفایی افزود: با توجه به مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونای کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر پذیرش نکردن مسافران نوروزی در استان، به مسافران توصیه می‌شود از سفر به این استان خودداری کنند.

وی با بیان اینکه تمامی مراکز گردشگری و تفریحی استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، ادامه داد: طبق گزارش‌های مردمی عده‌ای افراد سودجو به دنبال پذیرش مسافر در مراکز و خانه مسافر‌های غیر مجاز هستند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این افراد از دام قانون در امان نخواهند بود، زیرا تیم بازرسی این اداره کل در قالب سه تیم ۱۵ نفره به صورت شبانه روز در حال بازدید و سرکشی از اماکن به منظور رعایت حفظ سلامتی شهروندان هستند.

وی از هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را برای بررسی و حفظ سلامت افراد جامعه به این اداره کل گزارش دهند.

صفایی تاکید کرد: شماره‌های تماس ۰۷۴۳۳۳۳۶۴۷۷ و ۰۹۱۲۸۹۸۷۹۲۳-۰۹۱۷۳۴۱۰۷۰۴ در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌ها آماده دریافت گزارش‌های مردمی است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پس از شکست این ویروس، در زمان مناسب با برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها زمینه حضور مسافران و گردشگران را در استان فراهم خواهیم کرد.

کهگیلویه و بویراحمد با داشتن ۲۵۰ جاذبه طبیعی، اقلیم چهارفصل، مکان‌های تاریخی، ویژگی‌های مردم شناسی و آداب و رسوم گوناگون به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور آماده پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی در ایام مختلف سال است.

گفتنی است کهگیلویه و بویراحمد سالانه پذیرای بیش از سه میلیون نفر گردشگر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز