هفتمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی؛

کسب پنج مقام کشوری توسط تیم های رباتیک هرمزگان

۱۳۹۴/۰۹/۰۱ - ۱۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۳۴۲۲۲۱
کسب پنج مقام کشوری توسط تیم های رباتیک هرمزگان
تیم های رباتیک هرمزگان موفق به کسب پنج مقام از بین 448 تیم شرکت کننده در هفتمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی فتی رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان افزود: در این دوره که به میزبانی یزد برگزار شد، 845 نفر از دانش آموزان 22 استان کشور حضور داشتند.

به گفته وی، در این مسابقات 24 نفر از دانش آموزان هرمزگانی حضور داشتند که از مدرسه رباتیک  موسسه علمی آموزشی نانو صنعت مستقر در پارک علم و فناوری هرمزگان به این دوره اعزام شدند.

رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان با اشاره به اینکه دانش آموزان هرمزگانی در پنج رشته به این مسابقات اعزام شدند، خاطرنشان کرد، در رشته رباتیک جنگجو مقطع ابتدایی شش تیم، ربات جنگجوی دوره متوسطه 5 تیم، رباتیک فوتبالیست مقطع ابتدایی یک تیم، رباتیک فوتبالیت دوره اول متوسطه 8 تیم و رباتیک آتش نشان مقطع ابتدایی و هوافضا مقطع ابتدایی به ترتیب سه و یک تیم از این استان حضور داشتند.

فتی بیان داشت: در پایان این مسابقات آروین شمس الدینی در لیگ فوتبالیست مقطع ابتدایی مقام دوم، امیرحسین محمدی در لیگ ربات فوتبالیست مقام سوم دوره اول متوسطه، حمیدرضا عنبرزاده مقام دوم لیگ رباتیک جنگجو مقطع ابتدایی، ایلیا ناصری در لیگ رباتیک جنگجوی مقطع ابتدایی مقام سوم و یاسین امانی مقام سوم لیگ ربات آتش نشان مقطع ابتدایی را به دست آوردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز