اکرمی در شورای پدافند غیر عامل استان:

لزوم رویکرد و نگاه علمی، فنی و کارشناسی ادارات در زمینه پدافند غیرعامل

۱۳۹۶/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۱:۳۷
کد خبر: ۵۸۹۶۴۷
لزوم رویکرد و نگاه علمی، فنی و کارشناسی ادارات در زمینه پدافند غیرعامل
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: دستگاه های اجرایی با تشکیل جلسات کارگروه ذیربط حوزه خود مسائل را به صورت فنی و کارشناسی بررسی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا درهرمزگان، بهروز اکرمی در نشست شورای پدافند غیرعامل استان هرمزگان با تاکید بر اینکه رویکرد ادارات در زمینه پدافند غیرعامل باید یک رویکرد علمی باشد، عنوان کرد: دستگاه های اجرایی با تشکیل جلسات کارگروه ذیربط حوزه خود مسائل را به صورت فنی و کارشناسی بررسی و با ارائه  تصمیمات درست و راهبردی سبب پیشبرد اهداف استان در زمینه پدافندغیرعامل شوند.

وی ادامه داد: در استفاده از قانون تکلیفی یک درصد بودجه تملک دارایی ها، نیازمند تدبیر و بررسی بیشتر در جهت تهیه تجهیزات مورد نیاز پدافند غیرعامل هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به گرمای بی سابقه سال جاری بر لزوم رعایت مصرف انرژی و ارائه راهکارهای کاربردی و فرهنگ سازی در خصوص مقابله و گذر از این موضوع تاکید کرد.

همچنین در این نشست مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری هرمزگان بر لزوم  همکاری و هماهنگی ادارات در بروز آوری تهدیدات و آسیب ها و ارائه راهکار های پدافند غیرعامل تاکید کرد و بیان داشت: فاز دوم طرح جامع پدافندغیرعامل استان به پایان رسیده و در مرحله تدوین در سازمان  پدافند غیرعامل قرار دارد.

سید عبدالمحمد سجادی ضمن بررسی عملکرد سه ماهه کارگروه های پدافند غیرعامل استان، خواستار ارائه پروژه های دستگاه های اجرایی  با رویکرد پدافند غیرعامل در قالب  بند (ز)تبصره 12 قانون بودجه کل کشور شد و افزود: ادارات طی مدت 10 روز آتی پروژه و طرح های خود را جهت تایید و بررسی ارسال کنند.

وی توضیحاتی را در خصوص باج افزارها و راهکار های مقابله با آنها ارائه کرد و در ادامه از عملکرد  اداره کل دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در پیشگیری و مقابله با بیماری تب کریمه کنگو قدردانی کرد.

در این نشست کارگروه های انرژی، آب، جهادکشاورزی، بهداشت، سلامت بیولوژیک و ارتباطات و فناوری اطلاعات به ارائه گزارش عملکرد و بیان مسائل، مشکلات و راهکارهای پیشنهادی در حوزه ذیربط خود پرداختند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز