نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت گفت:

زنان توانمند استان در کنار مردان در تمام عرصه ها باید فعالیت داشته و در امور به بهترین شکل عمل کنند

۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۷:۴۷:۴۳
کد خبر: ۶۸۶۷۶۸
زنان توانمند استان در کنار مردان در تمام عرصه ها باید فعالیت داشته و در امور به بهترین شکل عمل کنند
امروز زنان همپای مردان در تمام عرصه های اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارند و این یکی افتخارات از نظام و ملت و کشور ما است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، حسین هاشمی تختی در مراسم تجلیل از بانوان فعال در حوزه شرکت های بندری که در سالن سازمان بنادر و دریانوردی و با حضور مسئولان این حوزه برگزار شد ،ضمن تبریک بمناسبت ولادت فاطمه (س) و روز زن ،عنوان کرد : امروز زنان همپای مردان در تمام عرصه های اقتصادی و اجتماعی فعالیت دارند و این یکی افتخارات از نظام و ملت و کشور ما است.

وی ادامه داد : بانوان ما همواره الگوی آنها حضرت فاطمه(س) بوده زیرا فاطمه نمونه یک زن کامل است که نجابت و حجاب این بانوی اسلام سرلوحه زندگی دختران و زنان جامعه باشد.

رئیس کمیته بنادر و صنایع دریایی تصریح کرد : در جامعه ما جایگاه و ارزش زن مورد غفلت قرار گرفته که باید نگاه ویژه ای به این موضوع در راستای بهبود هرچه بیشتر شرایط زندگی و حقوق اجتماعی آنان در تمام عرصه ها داشته باشیم.

این نماینده مردم در خانه ملت تاکید کرد :محور اصلی کار ما عدالت بوده و در تمام زمینه ها این محور را باید رعایت و حقوق زنان را براساس توانمندی های آنها در سایه عدالت تحقق بخشیم.

هاشمی تختی تصریح کرد:  امروزه برخلاف گذشته در تمام بخش های مختلف حتی در حوزه هایی که شرایط کار سخت است ،زنان جامعه ما حضور دارند و همواره نشان داده اند که می توانند با حفظ نجابت و گوهر درونی خود ،بخوبی ایفای نقش کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بزودی در هرمزگان نیز بیش از پیش شاهد حضور زنان در ظرفیت های مدیریتی بوده و در این عرصه ها نیز آنان قابلیت های خود را به معرض اجرا بگذارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز