معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان:

بیش از ۳ هزار بازرسی در هفته اول طرح پایش مشهود بازار در استان

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۷:۴۸:۵۹
کد خبر: ۷۸۵۸۴۶
معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان تعدادسه هزار و 569 مورد بازرسی در هفته اول طرح پایش مشهود بازار در استان هرمزگان توسط بازرسان از واحدهای صنفی انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  عبدالرضا پیروی منش گفت: با توجه به اجرای طرح نظارتی مشهود بازار در استان هرمزگان در هفته اول اجرای طرح مذکور در استان سه هزار و 569 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان سازمان و همچنین گشت های مشترک با اداره کل تعزیرات حکومتی بعمل آمد که از این تعداد بازرسی تعداد 237 پرونده تخلف و مجموع 426 تخلف کشف شده به ارزش ریالی بیش از 964 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان با اشاره به ایجاد 4 پایگاه سیار رسیدگی به شکایات مردمی مستقر در بندرعباس به آدرس های، انتهای خیابان آزادگان، چهار راه نخل ناخدا، ضلع جنوبی مجتمع تجاری زیتون و بلوار ساحلی ضلع شرقی پارکینگ صدفگفت: تا کنون بازرسان تعداد70 واحد صنفی فاقد پروانه کسب و 130 واحد صنفی فاقد کارت مباشرت در شهرستان بندرعباس را شناسایی نموده اند.

وی در پایان افزود: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز