معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان تاکید کرد:

ضرورت تعامل بیشتر بین فعالان اقتصادی و سیستم بانکی استان همدان

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۶:۳۵:۴۲
کد خبر: ۱۰۱۹۳۶۹
ضرورت تعامل بیشتر بین فعالان اقتصادی و سیستم بانکی استان همدان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان بر لزوم ضرورت تعامل بیشتر بین فعالان اقتصادی و سیستم بانکی استان همدان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان ظاهر پورمجاهد ظهر سه شنبه  در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان، گفت: بسیاری از طرح‌های تولیدی برای تامین سرمایه مورد نیاز به سیستم بانکی متکی هستند و از سوی دیگر بدهی‌های معوق این واحدها موجب رکود بانک‌ها شده است.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد تعامل بیشتری بین فعالان اقتصادی و سیستم بانکی انجام گیرد، گفت: مهمترین راه خروج از رکود بانک‌ها، گردش منابع بانکی و متعهد بودن وام گیرندگان به تعهداتشان است.

پورمجاهد تصریح کرد: بخش اعظمی از مشکلات و گرفتاری‌های صنایع و واحدهای تولیدی در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به طور مستمر بررسی شد.

وی افزود: طبق برآوردی که از ستاد تسهیل در سال جاری داریم باید گفت خروجی رضایت بخش و موثری داشته و تا کنون نیز توانسته‌ایم بخش تولید را تقوین کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه 14 رسته صنفی و صنعتی بر اثر شیوع کرونا دچار خسارت‌هایی شده‌اند و به تشخیص دولت مورد حمایت قرار گرفتند، گفت: این در حالی است که اصناف و صنایع دیگر از پرداخت به موقع اقساط بانکی و بهای حامل‌های انرژی، خودداری می‌کنند‌.‌

گفتنی است هجدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گره از مشکلات چهار واحد تولیدی استان گشود و مسیر بازگشت آن‌ها را به چرخه تولید هموار کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز